Vraag
Reacties
Oplossing
willemsenr
Level 1

Volop Bellen uitzetten via Mijn Ziggo (nog steeds) niet mogelijk

Blijkbaar is het (nog steeds) niet mogelijk, om volop bellen eenvoudig uit te zetten via MijnZiggo. Vroeger was dit wel mogelijk, maar nu moet daar blijkbaar telefonisch contact of dit forum aan te pas komen.

Blijkbaar is het de policy van Vodafone/Ziggo om een drempel op te werpen voor het downsizen van abonnementen, want ook voor het naar beneden aanpassen van een vodafone mobiel abonnement moet ik de klantenservice bellen.....

Is het mogelijk om mijn volop bellen abo via deze weg te stoppen?

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @willemsenr en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum ontdekt hebt! Ik begrijp dat je graag geen Volop Bellen meer wenst te gebruiken. Ik heb direct jouw gegevens er even bij gepast en de optie Volop Bellen voor je uitgezet. Je ontvangt hiervan nog een bevestiging per e-mail.  Jouw feedback om dit via de Mijn Ziggo omgeving mogelijk te maken heb ik intern onder de aandacht gebracht. Dit soort aanpassingen lenen zich er inderdaad voor om ook zelf te kunnen doen via de Mijn Ziggo omgeving.

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
KBX458
Oud Community-lid

Een moderator kan volop bellen voor u beëindigen en komt binnenkort langs in dit topic.

Door grote drukte kan een reactie langer op zich laten wachten.

 

Om aan uw verzoek te kunnen voldoen is het noodzakelijk dat u uw postcode en huisnummer (alleen zichtbaar voor moderators) plaatst in:

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

willemsenr
Level 1
Topicstarter

Lijkt me een prima reden om dit via MijnZiggo weer mogelijk te maken 🙂

 

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @willemsenr en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum ontdekt hebt! Ik begrijp dat je graag geen Volop Bellen meer wenst te gebruiken. Ik heb direct jouw gegevens er even bij gepast en de optie Volop Bellen voor je uitgezet. Je ontvangt hiervan nog een bevestiging per e-mail.  Jouw feedback om dit via de Mijn Ziggo omgeving mogelijk te maken heb ik intern onder de aandacht gebracht. Dit soort aanpassingen lenen zich er inderdaad voor om ook zelf te kunnen doen via de Mijn Ziggo omgeving.

0 Kudos