Wim Rijnsburger
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Volop Bellen stopzetten

Hallo, wilt u aub mijn Volop Bellen abonnement stopzetten? Dit lukt niet via Mijn Ziggo... Hartelijk dank 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2102Reacties
  • 330Oplossingen
  • 318Likes

Goedemiddag @Wim Rijnsburger,

Welkom op de Community!
Fijn dat in je profiel al gegevens staan.

Bij deze heb ik volop bellen per 5 juni opgezegd. 
Per mail komt hiervan nog een bevestiging. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 43528Reacties
  • 2531Oplossingen
  • 9259Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16511Reacties
  • 1302Oplossingen
  • 2826Likes

Bel morgen met de helpdesk (1200) en het wordt, in verband met de opzegtermijn van 1 maand, per 6 juni stopgezet.

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2102Reacties
  • 330Oplossingen
  • 318Likes

Goedemiddag @Wim Rijnsburger,

Welkom op de Community!
Fijn dat in je profiel al gegevens staan.

Bij deze heb ik volop bellen per 5 juni opgezegd. 
Per mail komt hiervan nog een bevestiging. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic