1
Vraag
2
Reacties
VolopUitViaMijn

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Volop Bellen opzeggen via Mijn Ziggo

Ik wil Volop Bellen uitzetten. Waarom kan dat niet via Mijn Ziggo?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens @VolopUitViaMijn. Bij deze heb ik Volop Bellen voor je stopgezet per 27 november 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je krijgt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houd er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn. Een overzicht van alle bel-tarieven vind je hier. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Volop bellen is een optie dit zou bij de extra pakketten uitzetbaar moeten zijn. Mogelijk lukt het wel via de Mijn Ziggo app, de laatste tijd lijkt daarin meer te kunnen dan via de internet pagina.

 

/sarcasme aan

Nu is het wel zo dat Ziggo liever abonnementen en extra's verkoopt en het ons zo moeilijk mogelijk maakt dit uit te zetten.

/sarcasme uit

 

Als het community profiel is aangevuld met de noodzakelijke gegevens kan een moderator je hier wel verder mee helpen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Omdat die functie daar niet inzit.

Een Ziggo moderator kan dit voor je doen of de helpdesk.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @VolopUitViaMijn, goedemorgen!

Het stopzetten van Volop Bellen is helaas niet mogelijk in Mijn Ziggo. Hier moet een medewerker aan te pas komen. Hier ben ik! En ik help je hier met alle liefde bij. Helaas heb je in jouw Community profiel geen gegevens ingevuld, waardoor ik nog niet direct de koe bij de horens kon vatten. Wil je jouw Community profiel aanvullen met je adresgegevens en mij een seintje geven? Dan ga ik hier gelijk mee aan de slag 🙂

VolopUitViaMijn
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb mijn profiel aangevuld. Maar ik vind het zeer klantontvriendelijk dat ik dit niet zelf kan wijzigen. Dit is mogelijk zelfs strafbaar omdat een consument iets moet kunnen opzeggen met hetzelfde gemak, en via hetzelfde medium, als het kan worden aangevraagd.  Ik overweeg een klacht bij de ACM. Aanzettten van Volop Bellen kan nl wel via Mijn Ziggo:

 

Stappenplan

Om Volop Bellen te kunnen gebruiken heb je Vast Bellen of Alles-in-1 van Ziggo nodig.
 
  1. Klik op de bestelbutton en log in op Mijn Ziggo
  2. Kies Volop Bellen in het bestelformulier en ga akkoord met de voorwaarden
  3. Een paar dagen nadat je de bestelling hebt gedaan, ontvang je een bevestiging van Ziggo
  4. Vanaf nu werkt Volop Bellen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens @VolopUitViaMijn. Bij deze heb ik Volop Bellen voor je stopgezet per 27 november 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je krijgt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houd er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn. Een overzicht van alle bel-tarieven vind je hier. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo