Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik wil Volop Bellen uitzetten. Waarom kan dat niet via Mijn Ziggo?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens @VolopUitViaMijn. Bij deze heb ik Volop Bellen voor je stopgezet per 27 november 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je krijgt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houd er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn. Een overzicht van alle bel-tarieven vind je hier.
Volop bellen is een optie dit zou bij de extra pakketten uitzetbaar moeten zijn. Mogelijk lukt het wel via de Mijn Ziggo app, de laatste tijd lijkt daarin meer te kunnen dan via de internet pagina.
/sarcasme aan
Nu is het wel zo dat Ziggo liever abonnementen en extra's verkoopt en het ons zo moeilijk mogelijk maakt dit uit te zetten.
/sarcasme uit
Als het community profiel is aangevuld met de noodzakelijke gegevens kan een moderator je hier wel verder mee helpen.
Omdat die functie daar niet inzit.
Een Ziggo moderator kan dit voor je doen of de helpdesk.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @VolopUitViaMijn, goedemorgen!
Het stopzetten van Volop Bellen is helaas niet mogelijk in Mijn Ziggo. Hier moet een medewerker aan te pas komen. Hier ben ik! En ik help je hier met alle liefde bij. Helaas heb je in jouw Community profiel geen gegevens ingevuld, waardoor ik nog niet direct de koe bij de horens kon vatten. Wil je jouw Community profiel aanvullen met je adresgegevens en mij een seintje geven? Dan ga ik hier gelijk mee aan de slag 🙂
Ik heb mijn profiel aangevuld. Maar ik vind het zeer klantontvriendelijk dat ik dit niet zelf kan wijzigen. Dit is mogelijk zelfs strafbaar omdat een consument iets moet kunnen opzeggen met hetzelfde gemak, en via hetzelfde medium, als het kan worden aangevraagd. Ik overweeg een klacht bij de ACM. Aanzettten van Volop Bellen kan nl wel via Mijn Ziggo:
Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens @VolopUitViaMijn. Bij deze heb ik Volop Bellen voor je stopgezet per 27 november 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je krijgt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houd er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn. Een overzicht van alle bel-tarieven vind je hier.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.