Ik wil graag de voicemail voor de vaste telefoonaansluiting volledig uitgeschakeld hebben, doch dit is niet mogelijk met behulp van de cijfercodes welke op de site van Ziggo beschreven.
Met gebruikmaking van code *61*1233 wordt de voicemail alsnog na 30 seconden geactiveerd, maar ik ben niet altijd in staat in dit tijdvak de telefoon op te nemen.
Wellicht wil een moderator mij verder helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @RomeBravo!
Irritant dat je het niet voor elkaar krijgt! Heb je het op deze manier gedaan?
Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon. Hoor je geen kiestoon? Druk dan op de verbindingstoets of houd deze even ingedrukt.
Hallo Carolien,
Bedankt voor je snelle reactie!
Merkwaardig, ik heb deze combinatie van cijfers en leestekens eerder ingevoerd, zonder enig resultaat, doch thans is het bij mij gelukt!
Ik ben er blij mee.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @RomeBravo!
Irritant dat je het niet voor elkaar krijgt! Heb je het op deze manier gedaan?
Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon. Hoor je geen kiestoon? Druk dan op de verbindingstoets of houd deze even ingedrukt.
Hallo Carolien,
Bedankt voor je snelle reactie!
Merkwaardig, ik heb deze combinatie van cijfers en leestekens eerder ingevoerd, zonder enig resultaat, doch thans is het bij mij gelukt!
Ik ben er blij mee.
Aaah super dat het gelukt is @RomeoBravo! Dat is fijn!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.