Vodafone heeft last van storing in mobiel internet - Tablets en telefoons - Nieuws - Tweakers
Vodafone heeft last van storing in mobiel internet
Vodafone heeft last van een storing bij het gebruik van mobiel internet. Dat 'werkt niet naar behoren', zegt de provider.
Vodafone meldt in een banner op een statuspagina dat 'mobiele data niet werkt zoals het hoort'. Ook bevestigt de klantenservice op X dat er problemen zijn met het netwerk. Vodafone zegt dat er inmiddels meer bekend is over de oorzaak, maar niet wat die is. De provider zegt ook te werken aan een oplossing.
Het is niet bekend wanneer de storing is ontstaan, maar de problemen lijken al een tijd aan de gang. Op Allestoringen is te zien hoe er rond middernacht al problemen werden gemeld met het netwerk. Die leken in de loop van de nacht door te zetten en vanochtend verder op te lopen. Allestoringen gebruikt met name meldingen van eigen gebruikers en op sociale media om storingen in kaart te brengen, dus het is logisch dat die meldingen in de nacht afnemen.
Hi allen,
Een groot deel van onze klanten ervaren problemen met de mobiele data bij Vodafone. De mobiele data werkt niet of ontzettend traag. Gelukkig is er een workaround wat het probleem oplost, namelijk het in- en uitschakelen van vliegtuigmodus op het toestel. De verbinding zal daarna weer werkend zijn 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoort dit bericht niet op het Vodafone forum ipv het Ziggo forum?
De rubriek bellen is denk ik alleen voor vragen over de vaste lijn van Ziggo.
@Valentino schreef:Hoort dit bericht niet op het Vodafone forum ipv het Ziggo forum?
De rubriek bellen is denk ik alleen voor vragen over de vaste lijn van Ziggo.
Is ook puur als info bedoeld, ik had misschien beter off topic kunnen kiezen.
Vodafone en Ziggo zijn nogal nauw verweven, lijkt me handig dat klanten op de hoogte zijn.
OK, prima hoor.
Idd misschien meer iets voor de rubriek Off topic.
Ik zou 1 forum helemaal geen slecht idee vinden idd, omdat het toch VodafoneZiggo is 😉
Hi allen,
Een groot deel van onze klanten ervaren problemen met de mobiele data bij Vodafone. De mobiele data werkt niet of ontzettend traag. Gelukkig is er een workaround wat het probleem oplost, namelijk het in- en uitschakelen van vliegtuigmodus op het toestel. De verbinding zal daarna weer werkend zijn 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.