Kees Haantje

Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Verbinding verbreekt spontaan

De vaste telefoon gesprek wordt soms spontaan verbroken .

Eergisteren 5 keer . Ik heb toen Ziggo gebeld, de lijn en modem is op afstand nagekeken.

Er zit een oude spltter op de doos . Ik krijg nu een nieuwe opgestuurd . Maar zie in de email dat er kosten aan zijn verbonden . Wel raar dat voor een oude onderdeel die vermoedelijk het probleem is betaald moet worden.

Graag wil ik als die kosten word verrekend , weer terug  .

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Kees Haantje Bij deze heb ik de kosten direct voor je vergoed. Het gaat om een bedrag van € 5,- voor de splitter en € 7,50 voor de testtelfoon. Het totale bedrag van € 12,50 zal worden verminderd op de eerstvolgende factuur. 

Bekijk in context

Kees Haantje
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Na het vervangen van de splitter en een nieuwe telefoon geen last meer van uitval .

Probleem opgelost .

Bekijk in context

25 Reacties 25
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

 

Ik heb nog nooit gezien dat er betaald moet worden voor een splitter op de 1e plaats waar Ziggo je woning binnenkomt.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en te zien wat dit voor iets is.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Kees Haantje
Hm. Dit is voor mij ook nieuw. Ik zoek graag even uit wat hier gebeurd is. 
Nu kan ik over dit alles helemaal niets vinden op de postcode en het huisnummer in je profiel. Kloppen deze gegevens? 

Kees Haantje
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

20230312_111804.jpg

Kees Haantje
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

splitter is de  POA-01-B modum is de Compal .

Kees Haantje
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Klopt het gaat om mijn moeders adres . 

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Dat verklaart een hoop :-). Zou je haar postcode/huisnummer achter die van jou (tussen haakjes) willen zetten? Dan duik ik er even in :-). 

Kees Haantje
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

dag Lycke ik heb je een PM gestuurd als het tenminste  goed gegaan is 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Helemaal goed gegaan. Bedankt! Ik ga voor je op onderzoek uit en kom hier zo snel mogelijk op terug! 

Voorhaven48

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Misschien is dit ook de oplossing voor mijn probleem Ziggo?

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@Voorhaven48 het is beter een eigen topic te starten. Nu kunnen zaken door elkaar gaan lopen en verwarring veroorzaken.

Kees Haantje
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Rustig aan , ik moet nu weg. Eind van de dag kan ik weer reageren .Alvast bedankt .

Voorhaven48

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat had ik al gedaan @KBX458 maar het staat mij toch vrij om op jouw topic te reageren?

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

@Voorhaven48 Ik heb om 12:29 een reactie achtergelaten in jouw eigen topic.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Voorhaven48  schreef:

Dat had ik al gedaan @KBX458 maar het staat mij toch vrij om op jouw topic te reageren?


Het staat je natuurlijk vrij om overal te reageren met een eigen probleem, alleen zul je dan meestal het advies krijgen om een eigen topic aan te maken en daar te reageren om verwarring te voorkomen en persoonlijk geholpen te worden.

Kees Haantje
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Beetje vaag , na het telefoongesprek met Ziggo heb ik de spillter en kabeltje ontvangen , in mijn  email staat dat er € 5  onkosten aan verbonden is . Straks krijg ik de test telefoon maar ook in deze email staat dat er € 7, 50 in rekening wordt gebracht . Daar ben ik niet over ingelicht . Het betreft hier om de aansluiting van mijn moeder en die is doof . Ik heb dan ook verteld dat de test telefoon niet nodig was . Hoe gaan we dat nu weer oplossen .

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Kees Haantje Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je volgende probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik sta hier zelf ook enorm van te kijken, Kees. 

Allereerst; weet dat ik de kosten hoe dan ook ga crediteren als ze ook daadwerkelijk op de factuur komen te staan. Ik heb nog geen uitsluitsel over waar dit vandaan komt. Dit nieuwe stukje ga ik natuurlijk meteen aan het onderzoek toevoegen. Ik houd je op de hoogte! 

Kees Haantje
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Dank je wel Lycke , zodra ik op de rekening zie dat er extrakosten zijn afgehouden wil ik je dat eventueel melden . Splitter reeds ontvangen geplaatst , De test telefoon blijft ergens hangen bij post nl .

Kees Haantje
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

vanmiddag komt het pakketje met de testtelefoon , die neem ik niet in ontvangst , laat het retour sturen . Volgens mij de juiste keuze .

Uitgelicht topic