Beste Ziggo,
probleempje wat al een tijdje speelt, maar wat we nu wel graag een keer opgelost zouden willen zien.
We hebben een connect box in bridge-mode die we regelmatig opnieuw moeten opstarten omdat we weer eens niet bereikbaar zijn op de vaste telefoon lijn. Een patroon qua tijd is niet ter herkennen
Voorheen konden we na inloggen zien op de routerpage dat het hoorntje rood was en telefoon dus niet werkte.
Na opstarten van de connect box werd ie weer groen en werkt de vaste lijn weer voor een periode.
Afgelopen week weer niet bereikbaar , maar nu was het hoorntje op de inlogpagina van de connectbox gewoon groen.
Opnieuw opstarten hielp wel weer. maar ben er wel een beetje klaar mee.
Kan de connect box niet worden omgeruild voor de Ubee UBC1318ZG ??
Aangezien we een eigen wifi orbi mesh-netwerk hebben waarbij een simpel goedwerkend modem voldoende is voor mij. Als ik de berichten op de community lees zou deze modem veel stabieler en vlotter zijn met gamen.
Alvast bedankt!!!