1
Vraag
2
Reacties
Esmeeke

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vaste telefoon vreemde nummers

Hallo,

 

Ik wist niet zo goed waar ik dit moet vragen. Maar er doet zich wat vreemds voor met de vaste telefoonlijn van mijn oma.

 

Zij zag bij oproepen die zij gebeld had het oude telefoonnummer van mijn oom staan. Ze heeft dit nummer niet zelf gebeld. Dit nummer is al 3 a 4 jaar niet meer in gebruik. 

Dit was een gewoon vast nummer beginnend met de regio code.

 

Ze heeft dit terug gebeld, hierop is zijn 1 tot 2 minuten aan de lijn geweest en werd er gezegd dat de producent haar zou bellen.

Er werd opgehangen aan de andere kant van de lijn en m'n oma heeft ook opgehangen.

Hierna wilde zij het nummer nog eens bekijken en zag het niet meer staan. Ze zag wel een 02 nummer staan. Ze denkt dat dit nummer pas na het gesprek in haar bel lijst is komen te staan maar dit weet zij niet zeker.

 

Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt of weet iemand hoe dit kan. 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Esmeeke

Welkom op de vernieuwde Community!
Vreemd dat je oma ineens oproepen in de vaste telefoon zag staan die ze niet gedaan heeft.

Logisch dat ze hierover meer wil weten.
Uitgaande telefoontjes worden in elk geval ook door ons geregistreerd.
Op elke factuur staan er daarom op de laatste pagina verbruikskosten op de factuur.
Is het nummer van je oom daar ook te zien? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
charleyr

Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 211Likes

Een 2-tal maanden geleden begon bij ons ineens de vaste telefoon regelmatig over te gaan.
Aangezien wij de vaste telefoon alleen voor nood hebben aangesloten, toch maar even gekeken welke nummers ons steeds belden.
Het waren verschillende nummers met als overeenkomst dat ze allemaal begonnen met 020.
Dit zijn bepaalde nummers die vallen onder spam telefoontjes oid.
Ik kon deze niet blokkeren in mijn vaste telefoon en als dit kan, heeft het geen nut, want dan wordt je gebeld door een ander 020 nummer.
Je kan btw checken of dit bepaalde spamnummers zijn.

Zie: 0202205249 | OPGEPAST– rapporten: 269 | telGuarder Nederland

Sinds 2 weken is de rust wedergekeerd, oplossing:
Vaste telefoon afgekoppeld, het is niet anders!

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Esmeeke

Welkom op de vernieuwde Community!
Vreemd dat je oma ineens oproepen in de vaste telefoon zag staan die ze niet gedaan heeft.

Logisch dat ze hierover meer wil weten.
Uitgaande telefoontjes worden in elk geval ook door ons geregistreerd.
Op elke factuur staan er daarom op de laatste pagina verbruikskosten op de factuur.
Is het nummer van je oom daar ook te zien? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo