margrietjes

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vaste telefonie

  • Ik ben nu al meer dan 1 week bezig om vaste telefonie geactiveerd te krijgen bij Ziggo. Ik heb op 28 januari een mail gekregen van Ziggo dat ik weer kan bellen en gebeld kan worden. Als ik wil bellen krijg ik op de telefoon display controleer telefoonaansluiting. Diverse keren contact gehad met de klantenservice hoe dit kan. Krijg ik als antwoord dat er bepaalde velden in het technise systeem nog niet gevuld zijn. Na weer dagen gewacht te hebben weer gebeld en nu krijg ik te horen dat er ergens bij Ziggo een storing is. Hebben meer klanten hier ervaring cq last van en wat kan ik verder nog doen? Alvast bedankt voor jullie reacties
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9654Likes

Hoi @margrietjes , nou het had helaas veel meer voeten in de aarde dan ik had gehoopt. Maar ik heb net terugkoppeling gehad van de afdeling die ermee bezig is geweest en het zou nu opgelost moeten zijn. Kun je laten weten of de telefonie inderdaad weer werkt? In dat geval bespreek ik graag ook via privébericht even een vergoeding af voor de periode dat je geen gebruik kon maken van de telefonie. 

Bekijk in context

12 Reacties 12
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Heb je het volgende al geprobeerd?

haal de telefoonstekker uit het modem > modem 30 sec. van de stroom > modem volledig op laten starten . pas daarna de telefoonstekker weer insteken.

margrietjes
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je bericht. Heb dit al meerdere keren gedaan en op jouw advies zojuist weer. Geeft geen oplossing. Heb je misschien nog een andere tip? Alvast bedankt

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Staan postcode en huisnummer in je profiel? (Alleen zichtbaar voor moderators).

Ik heb het moderatieteam een seintje gegeven om, zo mogelijk, een helpende hand te bieden.

margrietjes
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel. Wacht op hun reactie. Volgens mij heb ik deze wel ingevuld. 👍

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9654Likes

Hoi @margrietjes, ik begrijp je frustratie. Het hoort natuurlijk niet dat je zo lang zonder telefonie zit! Ik ben er ingedoken en zie het probleem wat je ervaart valt onder een algemene storing. Met bepaalde stappen zouden we dit moeten kunnen oplossen, maar dat werkt op dit moment niet. Ik heb het geescaleerd en kom er zo spoedig mogelijk op terug. 

margrietjes
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Anne. Bedankt voor je reactie. Hopelijk begrijp je mijn frustratie. Ik weet dat jij er niets aan kan doen maar voor mij is het onbegrijpelijk dat deze storing al meer dan een week aanhoudt. Zeker voor een bedrijf als Ziggo. Ik hoop dat het snel wordt opgelost en dat ik kan gaan bellen met vaste telefonie. Krijg ik hierover bericht of moet ik het maar blijven proberen zoals de klantenservice eerder had aangegeven? Is er misschien een tijd bekend dat dit probleem opgelost zou moeten zijn? Alvast bedankt en een prettig weekend. 

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9654Likes

Hoi @margrietjes, je frustratie is heel logisch. Dit probleem duurt al veel te lang. De afdeling waar ik het naar door heb gezet gaat het uitzoeken. Ik kan nog niet zeggen wanneer het is opgelost en wil ook geen valse hoop geven, maar verzeker je dat ik alles op alles ga zetten voor je. 

margrietjes
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Anne, heel veel dank dat je in ieder geval alles op alles zet en probeert om mijn probleem opgelost te krijgen.  👍

margrietjes
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Anne. Kom toch weer even terug bij je. Ik kan nog steeds niet bellen. Wil jij svp nog een keer navragen hoe het is met mijn "storing" Duurt inmiddels 2 weken. Alvast bedankt voor je medewerking en je reactie. Met vriendelijke groet @Margrietjes

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9654Likes

Hoi @margrietjes , nou het had helaas veel meer voeten in de aarde dan ik had gehoopt. Maar ik heb net terugkoppeling gehad van de afdeling die ermee bezig is geweest en het zou nu opgelost moeten zijn. Kun je laten weten of de telefonie inderdaad weer werkt? In dat geval bespreek ik graag ook via privébericht even een vergoeding af voor de periode dat je geen gebruik kon maken van de telefonie. 

margrietjes
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Halo Anne. Bedankt voor je reactie. Ik kan weer bellen. Na je berichtje heb ik het weer geprobeerd en het lukt. Had vanmiddag wel even problemen met internet maar dat is inmiddels ook weer stabiel. Heel hartelijk dank voor al je hulp in deze. Ik heb van de klantenservice begrepen dat ik kan bellen voor het niet kunnen bellen. Staat genoteerd bij mijn gegevens maar als jij dit kunt regelen heel graag. Alvast bedankt voor je medewerking en reacties. 

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9654Likes

Hoi @margrietjes, erg fijn dat het weer werkt! Ik heb je net een privébericht gestuurd over de vergoeding. 

Uitgelicht topic