Opgelost! Ga naar oplossing.
Anne H Ziggo wrote:
Hallo Mario020 welkom op de Community. Doordat je je gegevens in je profiel hebt achter gelaten heb ik mee kunnen kijken. Allemaal medewerkers zijn vrolijk voor je aan de slag gegaan. Kort gezegd hebben we 2 smaken nummerherkenning. Wij kunnen 'Nummerherkenning' aan en uit zetten. Dit gaat over nummers die jij op jouw toestel ziet. We kunnen ook 'Blokkeren Nummerweergave' aan en uit zetten. Dit gaat over jouw nummer die bij anderen wel of niet zichtbaar is. Collega's hebben zich daarin vergist zie ik.
Ik heb de juiste aanpassing gedaan, dit heeft weer even een dag of 2 nodig helaas. Laat je hier weten of het dan wel in orde is?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Anne H Ziggo wrote:
Hallo Mario020 welkom op de Community. Doordat je je gegevens in je profiel hebt achter gelaten heb ik mee kunnen kijken. Allemaal medewerkers zijn vrolijk voor je aan de slag gegaan. Kort gezegd hebben we 2 smaken nummerherkenning. Wij kunnen 'Nummerherkenning' aan en uit zetten. Dit gaat over nummers die jij op jouw toestel ziet. We kunnen ook 'Blokkeren Nummerweergave' aan en uit zetten. Dit gaat over jouw nummer die bij anderen wel of niet zichtbaar is. Collega's hebben zich daarin vergist zie ik.
Ik heb de juiste aanpassing gedaan, dit heeft weer even een dag of 2 nodig helaas. Laat je hier weten of het dan wel in orde is?
Mijn nummer op mijn vaste telefoon staat nu op anoniem. Ik wil graag dat mijn nummer zichtbaar is als ik iemand bel. Kunnen jullie dit voor mij veranderen? Ik kon nergens op de website vinden hoe dit moet.
@JC1 Dit kun je niet zelf, een Ziggo moderator kan dat voor je uitvoeren, zij komen vanzelf binnen een aantal dagen in ieder topic.
Bedankt. Ik wacht het af.
Goedemorgen @JC1, ik wil dit heel graag voor je aanpassen 🙂 Helaas ontbreken je postcode en huisnummer nog in het Community profiel. Wil je deze toevoegen zodat ik de aanpassing voor je kan doorzetten?
Goedemiddag Lotte,
Ik heb mijn Postcode en huisnr. ingevuld.
@JC1 Super ik heb het voor je aangepast 🙂 Vanaf nu is jouw nummer zichtbaar voor anderen.
Dag Lotte, mijn nummer is nog steeds afgeschermd als ik iemand anders bel.
Dat is vreemd, het is hier aangepast. Zou je het nog eens willen checken @JC1?
Dag Rikst, ik heb het zojuist weer gecheckt. Mijn vaste telefoonnummer staat nog steeds op anoniem, als ik iemand bel.
Nouja zeg, dat is ook wat 😞 Ik ga de wijziging dan nog een keer doorvoeren en wil je vragen dit na 48 uur opnieuw te testen.
Ik heb het zojuist weer geprobeerd. Mijn vaste telefoonnr. staat nog steeds op anoniem ingesteld.
@JC1 het blijft merkwaardig!
Ik ben nogmaals elk maar mogelijk ''vinkje'' nagegaan, maar het staat hier allemaal goed.
Hoe staat het er nu voor, nu we weer enkele dagen verder zijn?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.