Vraag
Reacties
Oplossing
Mario020
Level 1

Vaste telefonie, nummerweergave.

Hallo allemaal,
Hopelijk is er een UPC/ZIggo medewerker die ons wel kan helpen.
Heb nu vanaf begin augustus frequent contact met vele helpdesk medewerkers.
Allemaal willen ze graag helpen.
Zelfs iemand met meer telecomrechten dan een ander.
Waarom is het zo moeilijk om mijn vaste nr mee te zenden naar de beller??
Ben er nu een beetje klaar mee.
Groetjes , Mario
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mario020
Level 1
Topicstarter
Anne H Ziggo wrote:
Hallo Mario020 welkom op de Community. Doordat je je gegevens in je profiel hebt achter gelaten heb ik mee kunnen kijken. Allemaal medewerkers zijn vrolijk voor je aan de slag gegaan. Kort gezegd hebben we 2 smaken nummerherkenning. Wij kunnen 'Nummerherkenning' aan en uit zetten. Dit gaat over nummers die jij op jouw toestel ziet. We kunnen ook 'Blokkeren Nummerweergave' aan en uit zetten. Dit gaat over jouw nummer die bij anderen wel of niet zichtbaar is. Collega's hebben zich daarin vergist zie ik.

Ik heb de juiste aanpassing gedaan, dit heeft weer even een dag of 2 nodig helaas. Laat je hier weten of het dan wel in orde is?


Top!
Ik zag het toen ik het uitprobeerde.
Het vaste nr wordt nu meegezonden!
Heel veel dank!

Bekijk in context

25 Reacties 25
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Hoi Mario, ik leg je probleem direct bij een Ziggo moderator neer.
Zij kunnen diep in het systeem om één en ander recht te zetten.

Morgen verwacht ik al dat er iemand hier langskomt.
0 Kudos
DennyW
Level 17
**EDIT**
Tekst ondertussen overbodig geworden,
DennyW
0 Kudos
Mario020
Level 1
Topicstarter
Ik hoop nu echt dat dit goed gaat komen.
Hoe vaak in nu al gehoord heb dat het maximaal 24 hr duurt voor het systeem het verwerkt heeft....
Wie kan het wel? ?
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
De Ziggo moderators kunnen het wel.

Bij mij ging de nummermelding maar niet uit, via hier wel.
Dus als ze mijn nummermelding uit kunnen krijgen, kunnen ze de jouwe aan krijgen.:relaxed:
0 Kudos
Anne H
Community Developer
Community Developer
Hallo Mario020 welkom op de Community. Doordat je je gegevens in je profiel hebt achter gelaten heb ik mee kunnen kijken. Allemaal medewerkers zijn vrolijk voor je aan de slag gegaan. Kort gezegd hebben we 2 smaken nummerherkenning. Wij kunnen 'Nummerherkenning' aan en uit zetten. Dit gaat over nummers die jij op jouw toestel ziet. We kunnen ook 'Blokkeren Nummerweergave' aan en uit zetten. Dit gaat over jouw nummer die bij anderen wel of niet zichtbaar is. Collega's hebben zich daarin vergist zie ik.

Ik heb de juiste aanpassing gedaan, dit heeft weer even een dag of 2 nodig helaas. Laat je hier weten of het dan wel in orde is?
Mario020
Level 1
Topicstarter
Anne H Ziggo wrote:
Hallo Mario020 welkom op de Community. Doordat je je gegevens in je profiel hebt achter gelaten heb ik mee kunnen kijken. Allemaal medewerkers zijn vrolijk voor je aan de slag gegaan. Kort gezegd hebben we 2 smaken nummerherkenning. Wij kunnen 'Nummerherkenning' aan en uit zetten. Dit gaat over nummers die jij op jouw toestel ziet. We kunnen ook 'Blokkeren Nummerweergave' aan en uit zetten. Dit gaat over jouw nummer die bij anderen wel of niet zichtbaar is. Collega's hebben zich daarin vergist zie ik.

Ik heb de juiste aanpassing gedaan, dit heeft weer even een dag of 2 nodig helaas. Laat je hier weten of het dan wel in orde is?


Top!
Ik zag het toen ik het uitprobeerde.
Het vaste nr wordt nu meegezonden!
Heel veel dank!
Anne H
Community Developer
Community Developer
Mario020 Dat is sneller dan verwacht. Awesome :sunglasses: Graag gedaan!
0 Kudos
JC1
Level 2

Mijn nummer op mijn vaste telefoon staat nu op anoniem. Ik wil graag dat mijn nummer zichtbaar is als ik iemand bel. Kunnen jullie dit voor mij veranderen? Ik kon nergens op de website vinden hoe dit moet.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@JC1 Dit kun je niet zelf, een Ziggo moderator kan dat voor je uitvoeren, zij komen vanzelf binnen een aantal dagen in ieder topic.

JC1
Level 2

Bedankt. Ik wacht het af. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @JC1, ik wil dit heel graag voor je aanpassen 🙂 Helaas ontbreken je postcode en huisnummer nog in het Community profiel. Wil je deze toevoegen zodat ik de aanpassing voor je kan doorzetten? 

JC1
Level 2

Goedemiddag Lotte, 

Ik heb mijn Postcode en huisnr. ingevuld. 

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@JC1 Super ik heb het voor je aangepast 🙂 Vanaf nu is jouw nummer zichtbaar voor anderen. 

JC1
Level 2

Dag Lotte, mijn nummer is nog steeds afgeschermd als ik iemand anders bel.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dat is vreemd, het is hier aangepast. Zou je het nog eens willen checken @JC1?

0 Kudos
JC1
Level 2

Dag Rikst, ik heb het zojuist weer gecheckt. Mijn vaste telefoonnummer staat nog steeds op anoniem, als ik iemand bel.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Nouja zeg, dat is ook wat 😞 Ik ga de wijziging dan nog een keer doorvoeren en wil je vragen dit na 48 uur opnieuw te testen. 

0 Kudos
JC1
Level 2

Ik heb het zojuist weer geprobeerd. Mijn vaste telefoonnr. staat nog steeds op anoniem ingesteld.

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@JC1 het blijft merkwaardig!

Ik ben nogmaals elk maar mogelijk ''vinkje'' nagegaan, maar het staat hier allemaal goed.

Hoe staat het er nu voor, nu we weer enkele dagen verder zijn? 

0 Kudos