1
Vraag
2
Reacties
Mario020

Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Vaste telefonie, nummerweergave.

Hallo allemaal,
Hopelijk is er een UPC/ZIggo medewerker die ons wel kan helpen.
Heb nu vanaf begin augustus frequent contact met vele helpdesk medewerkers.
Allemaal willen ze graag helpen.
Zelfs iemand met meer telecomrechten dan een ander.
Waarom is het zo moeilijk om mijn vaste nr mee te zenden naar de beller??
Ben er nu een beetje klaar mee.
Groetjes , Mario
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mario020
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Anne H Ziggo wrote:
Hallo Mario020 welkom op de Community. Doordat je je gegevens in je profiel hebt achter gelaten heb ik mee kunnen kijken. Allemaal medewerkers zijn vrolijk voor je aan de slag gegaan. Kort gezegd hebben we 2 smaken nummerherkenning. Wij kunnen 'Nummerherkenning' aan en uit zetten. Dit gaat over nummers die jij op jouw toestel ziet. We kunnen ook 'Blokkeren Nummerweergave' aan en uit zetten. Dit gaat over jouw nummer die bij anderen wel of niet zichtbaar is. Collega's hebben zich daarin vergist zie ik.

Ik heb de juiste aanpassing gedaan, dit heeft weer even een dag of 2 nodig helaas. Laat je hier weten of het dan wel in orde is?


Top!
Ik zag het toen ik het uitprobeerde.
Het vaste nr wordt nu meegezonden!
Heel veel dank!

Bekijk in context

25 Reacties 25
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Hoi Mario, ik leg je probleem direct bij een Ziggo moderator neer.
Zij kunnen diep in het systeem om één en ander recht te zetten.

Morgen verwacht ik al dat er iemand hier langskomt.
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
**EDIT**
Tekst ondertussen overbodig geworden,
DennyW
Mario020
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik hoop nu echt dat dit goed gaat komen.
Hoe vaak in nu al gehoord heb dat het maximaal 24 hr duurt voor het systeem het verwerkt heeft....
Wie kan het wel? ?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
De Ziggo moderators kunnen het wel.

Bij mij ging de nummermelding maar niet uit, via hier wel.
Dus als ze mijn nummermelding uit kunnen krijgen, kunnen ze de jouwe aan krijgen.:relaxed:
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Mario020 welkom op de Community. Doordat je je gegevens in je profiel hebt achter gelaten heb ik mee kunnen kijken. Allemaal medewerkers zijn vrolijk voor je aan de slag gegaan. Kort gezegd hebben we 2 smaken nummerherkenning. Wij kunnen 'Nummerherkenning' aan en uit zetten. Dit gaat over nummers die jij op jouw toestel ziet. We kunnen ook 'Blokkeren Nummerweergave' aan en uit zetten. Dit gaat over jouw nummer die bij anderen wel of niet zichtbaar is. Collega's hebben zich daarin vergist zie ik.

Ik heb de juiste aanpassing gedaan, dit heeft weer even een dag of 2 nodig helaas. Laat je hier weten of het dan wel in orde is?
Mario020
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Anne H Ziggo wrote:
Hallo Mario020 welkom op de Community. Doordat je je gegevens in je profiel hebt achter gelaten heb ik mee kunnen kijken. Allemaal medewerkers zijn vrolijk voor je aan de slag gegaan. Kort gezegd hebben we 2 smaken nummerherkenning. Wij kunnen 'Nummerherkenning' aan en uit zetten. Dit gaat over nummers die jij op jouw toestel ziet. We kunnen ook 'Blokkeren Nummerweergave' aan en uit zetten. Dit gaat over jouw nummer die bij anderen wel of niet zichtbaar is. Collega's hebben zich daarin vergist zie ik.

Ik heb de juiste aanpassing gedaan, dit heeft weer even een dag of 2 nodig helaas. Laat je hier weten of het dan wel in orde is?


Top!
Ik zag het toen ik het uitprobeerde.
Het vaste nr wordt nu meegezonden!
Heel veel dank!
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Mario020 Dat is sneller dan verwacht. Awesome :sunglasses: Graag gedaan!
JC1

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn nummer op mijn vaste telefoon staat nu op anoniem. Ik wil graag dat mijn nummer zichtbaar is als ik iemand bel. Kunnen jullie dit voor mij veranderen? Ik kon nergens op de website vinden hoe dit moet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@JC1 Dit kun je niet zelf, een Ziggo moderator kan dat voor je uitvoeren, zij komen vanzelf binnen een aantal dagen in ieder topic.

JC1

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt. Ik wacht het af. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @JC1, ik wil dit heel graag voor je aanpassen 🙂 Helaas ontbreken je postcode en huisnummer nog in het Community profiel. Wil je deze toevoegen zodat ik de aanpassing voor je kan doorzetten? 

JC1

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemiddag Lotte, 

Ik heb mijn Postcode en huisnr. ingevuld. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@JC1 Super ik heb het voor je aangepast 🙂 Vanaf nu is jouw nummer zichtbaar voor anderen. 

JC1

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag Lotte, mijn nummer is nog steeds afgeschermd als ik iemand anders bel.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dat is vreemd, het is hier aangepast. Zou je het nog eens willen checken @JC1?

JC1

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag Rikst, ik heb het zojuist weer gecheckt. Mijn vaste telefoonnummer staat nog steeds op anoniem, als ik iemand bel.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Nouja zeg, dat is ook wat 😞 Ik ga de wijziging dan nog een keer doorvoeren en wil je vragen dit na 48 uur opnieuw te testen. 

JC1

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb het zojuist weer geprobeerd. Mijn vaste telefoonnr. staat nog steeds op anoniem ingesteld.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@JC1 het blijft merkwaardig!

Ik ben nogmaals elk maar mogelijk ''vinkje'' nagegaan, maar het staat hier allemaal goed.

Hoe staat het er nu voor, nu we weer enkele dagen verder zijn? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo