giresse

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vaste telefonie mogelijk via Mediabox XL?

ik heb de mediabox xl besteld maar hun je daar je huistelefoon ook op aansluiten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
giresse en Steefb En dan ook alleen in "VOORMALIG UPC GEBIED" ! en zo danig geactiveerd! dat idd alleen de mbxl qua internet en telefonie is geactiveerd. ( Heeft men een losse modem dan gaat telefoon idd ook verkeer ook via dat modem.)

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Heb je nog een los modem dan daar de telefoon op aansluiten.
Zo niet, ja dat kan.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
giresse en Steefb En dan ook alleen in "VOORMALIG UPC GEBIED" ! en zo danig geactiveerd! dat idd alleen de mbxl qua internet en telefonie is geactiveerd. ( Heeft men een losse modem dan gaat telefoon idd ook verkeer ook via dat modem.)
Brayend05

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil graag huistelefoon openen 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@Brayend05  wil je vaste telefonie aanvragen?

Zo nee, geef dan wat meer informatie waar ik, als mede klant, verder mee kan.

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

@Brayend05 Het is ook handiger om zelf een topic te starten met wat meer informatie erin, zet in het afgeschermde gedeelte van je profiel je postcode en huisnummer dan kan een moderator je ook verder helpen, reageren op een topic uit 2018 met een onduidelijke vraag is helaas niet de bedoeling. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Brayend05, welkom hier!

Je reageert inderdaad op een heel oud topic. In de toekomst mag je gerust een eigen topic hiervoor starten. Dat is wel zo overzichtelijk 🙂 Op basis van je gegevens en het laatste contact met één van mijn collega's vermoed ik dat je graag telefonie wilt toevoegen aan je pakket. Dit is mogelijk. De prijs wijzigt dan van € 60,50 naar € 64,00 per maand. Daarnaast betaal je ook de kosten voor het verbruik van de vaste lijn. Een overzicht van onze tarieven vind je hier

Ook kun je ervoor kiezen om Volop Bellen voor een meerprijs van € 13,95 per maand toe te voegen aan je abonnement. Hiermee kun je onbeperkt bellen naar alle vaste- en mobiele nummers in Nederland. Laat hier weten wat je graag wilt, dan helpen we je daar bij! 🙂

Uitgelicht topic