Jorike25

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vast telefoonnummer laten overzetten

@Erik P Graag willen mijn ouders hun telefoonnummer laten overzetten naar mijn abonnement. Dit blijkt volgens de klantenservice niet mogelijk? Mijn ouders hebben 3 dagen geleden hun telefonie opgezegd waardoor dit telefoonnummer waarschijnlijk komt te vervallen. Graag zou ik dit telefoon willen overnemen!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Jorike25 Hartelijk dank voor je privebericht. Ontzettend fijn dat het inmiddels gelukt is om het vaste telefoonnummer over te zetten naar je woonadres!
Laat je het weten als wij verder nog iets voor je kunnen doen? 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Jorike25 en een warm welkom op de Community,

Super dat je jouw weg gevonden hebt naar dit forum voor het tellen van je vraag. Ik begrijp uit je bericht dat je het inmiddels opgezegd vaste telefoonnummer wilt overnemen van je ouders. Wij kunnen dit regelen door middel van een nummerbehoudsaanvraag. Kun je aan mij door middel van een privebericht doorgeven welke vast telefoonnummer je over wenst te nemen en wat het adres is waar dit telefoonnummer ondergebracht dient te worden? Je stuurt mij een privebericht door bovenin deze pagina op "Berichten" te klikken, ga daarna naar het oranje-witte kladblok symbool om een bericht op te stellen. Klik dan op "Verzenden naar" en vul daar mijn naam in zodat het bericht direct bij mij uitkomt. 

Jorike25
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Paul,

 

vriendelijk bedankt voor het warm welkom! Ik heb je zojuist een privebericht gestuurd met daarin de gevraagde gegevens.

 

Mvg

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Jorike25 Hartelijk dank voor het doorgeven van de gevraagde gegevens via een privebericht. Ik zie dat het telefoonnummer van je vader over te nemen is. Het nummer staat nu gereserveerd. Om het nummer over te nemen vraag ik je om de machtiging in te vullen voor het nummerbehoud. Dit kun je hier eenvoudig doen. Het telefoonnummer wordt dan binnen circa 7 werkdagen overgenomen 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Jorike25 Hartelijk dank voor je privebericht. Ontzettend fijn dat het inmiddels gelukt is om het vaste telefoonnummer over te zetten naar je woonadres!
Laat je het weten als wij verder nog iets voor je kunnen doen? 

Uitgelicht topic