1
Vraag
2
Reacties
Eddie the Eagle

Gedreven Raadgever
  • 241Posts
  • 3Oplossingen
  • 44Likes

Vast bellen opzeggen

Beste support,

 

Vast bellen is overbodig geworden; de vaste toestellen zijn verwijderd. We maken hier volop gebruik van de combinatievoordelen Vodafone/Ziggo. Zou iemand vast bellen kunnen uitschakelen in ons abonnement ?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2351Posts
  • 243Oplossingen
  • 546Likes

Dank voor je uitgebreide toelichting! Ik heb de betreffende order erbij gepakt. Er geldt inderdaad een maximum van 5 digitale tv producten. Doordat je over bent gegaan naar een nieuw pakket uit een nieuw portfolio, krijg je automatisch een digitale tv product in bruikleen erbij. Omdat je al 5 smartcards in bezit had en de maximum op 5 zit, kwam de Mediabox XL ter vervanging van deze smartcard. Hiermee blijf je op 5 producten staan. 

Wat betreft telefonie: dat heb ik per direct voor je opgezegd. De opzegbevestiging volgt per e-mail. 

Bekijk in context

12 Reacties 12
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 11131Posts
  • 663Oplossingen
  • 4181Likes

Ik heb zojuist jouw vraag bij de moderators neergelegd.

AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1527Posts
  • 246Oplossingen
  • 672Likes

Ha Eddie,

 

Vast Bellen zeg je zelf het snelst op via onderstaande link. Zet het schuifje bij 'Bellen' op 'Uit' (onderaan de pagina) en vervolg je weg aldaar 🙂

 

https://shop.ziggo.nl/inlifesales/

tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 11131Posts
  • 663Oplossingen
  • 4181Likes

Ik wilde net even kijken of dit inderdaad eenvoudig via Mijn Ziggo kan worden aangepast, wij hebben nog steeds Volop Bellen. Het lijkt erop dat Ziggo e.e.a. heeft aangepast wat in mijn geval tegenstrijdige resultaten oplevert, ik deins dan heel snel terug.

 

20220506-01.PNG20220506-02.PNG

 

@Eddie the Eagle Zie jij iets soortgelijks?

Eddie the Eagle
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 241Posts
  • 3Oplossingen
  • 44Likes

Ok, bij mijn vorige 'wijziging' via de portal werd spontaan een smartcard mee ge-deactiveerd, dus ben een beetje huiverig. En maar geen dubbele acties, dus ik wacht even op reactie. 

Eddie the Eagle
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 241Posts
  • 3Oplossingen
  • 44Likes

Zoals ik hierboven aan aangaf, ging het de vorige keer goed mis, dus ik deins met je mee terug 😉.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2351Posts
  • 243Oplossingen
  • 546Likes

Hey @Eddie the Eagle! Door je negatieve ervaringen uit het verleden, is het te begrijpen dat je wat terughoudend bent. Geen probleem, ik pas het graag voor je aan. Telefonie schrappen scheelt € 2,50 per maand.

Nu valt het me op dat je een TV Max pakket hebt met een Mediabox XL als hoofdbox. Mocht je interesse hebt in de Next, dan is dat ook mogelijk. Maandelijks betaal je wel € 0,50 meer. De eenmalige kosten neem ik uit coulance voor mijn rekening. 

Laat maar weten waar je voorkeur naar uitgaat!

Eddie the Eagle
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 241Posts
  • 3Oplossingen
  • 44Likes

Hi Vincent; top, dank je voor het schrappen van telefonie.

 

Mbt de Mediabox XL.....ik wil er eigenlijk helemaal van af en zou liever die smartcard weer terug gekoppeld zien aan mijn account. Die smartcard heb ik nog maar is weggehaald uit mijn account toen ik overging naar Giga Internet; ik denk als een soort van policy mbt maximum aantal.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2351Posts
  • 243Oplossingen
  • 546Likes

Begrijpelijke wens. Helaas is het niet portfolio-technisch niet mogelijk om een eigen kaart in combinatie met Internet Giga af te nemen. Daarnaast zit er bij TV Max altijd een mediabox in bruikleen aan vastgekoppeld.

Wil je de Mediabox XL behouden of ga je toch liever voor de Mediabox Next? Laat het gerust weten, dan maak ik de wijziging van vaste telefonie sowieso in orde. 

Eddie the Eagle
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 241Posts
  • 3Oplossingen
  • 44Likes

Hi Vincent, ik weet niet of het helder is wat er toen gebeurt is...ik bestelde Giga Internet (ik had 600/50) en toen kreeg ik ongevraagd onderstaande e-mail waarna de betreffende smartcard gedeactiveerd werd. Die zit nog in de TV bij mijn zoon op de slaapkamer maar niet meer te gebruiken.  Nu kijkt die gelukkig nauwelijks TV maar toch een raar idee.

 

Dus voor alle duidelijkheid:

 

- het betreft een smartcard en geen mediabox zoals hieronder wordt aangegeven

- ik heb zeker niet gevraagd om deze dienst te beeindigen, waarom zou ik

- eigenlijk snap ik er nog steeds niets van hoe dit kan, ik bestel Giga en krijg een smartcard minder

- ik hoef idd geen Mediaboxt Next, ik gebruik de Mediabox XL al nauwelijks

- nogmaals veel dank voor je hulp bij vaste telefonie 😉

 

EddietheEagle_0-1651845316485.png

 

 

 

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2351Posts
  • 243Oplossingen
  • 546Likes

Dank voor je uitgebreide toelichting! Ik heb de betreffende order erbij gepakt. Er geldt inderdaad een maximum van 5 digitale tv producten. Doordat je over bent gegaan naar een nieuw pakket uit een nieuw portfolio, krijg je automatisch een digitale tv product in bruikleen erbij. Omdat je al 5 smartcards in bezit had en de maximum op 5 zit, kwam de Mediabox XL ter vervanging van deze smartcard. Hiermee blijf je op 5 producten staan. 

Wat betreft telefonie: dat heb ik per direct voor je opgezegd. De opzegbevestiging volgt per e-mail. 

Eddie the Eagle
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 241Posts
  • 3Oplossingen
  • 44Likes

Dank je Vincent voor het uitzoeken en het opzeggen van vaste telefonie.

 

De grap is juist dat ik die Mediabox XL al een aantal jaren in bezit had, lang voor de overgang naar het nieuwe pakket met Giga. Die Mediabox XL is me ooit gratis 'verkocht' door Ziggo terwijl ik er niks mee doe. Ik kan me niet herinneren dat de callcenter medewerker toen ooit iets gezegd heeft over het aantal digitale TV producten anders had ik vriendelijk bedankt voor die Mediabox XL. Daarnaast had ik dus inderdaad 5 smartcards op 5 TV`s die werkten en die ik wel gebruik; daar is me dus 1 van ontnomen bij de overgang naar Giga. En die zou ik liefst terug hebben; de Mediabox XL hoef ik niet, die heb ik alleen laten afzenden omdat het helemaal gratis was en ik niks te verliezen had. Nou.....wel dus 😂.

Eddie the Eagle
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 241Posts
  • 3Oplossingen
  • 44Likes

Update: Vaste telefonie is uitgeschakeld; nogmaals dank voor je hulp @Vincent . Mijn ervaringen met dit forum zijn onverminderd bijzonder positief. Complimenten Ziggo voor de kwaliteit en opvolging in dit forum !

 

EddietheEagle_0-1651912198425.png

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic