1
Vraag
2
Reacties
PaulP1

Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vast bellen internationaal: na 30 minuten verbinding verbroken

Hallo Team,

Ik heb een Panasonic DECT Systeem Model KX-TG6821NL B, deze heb ik al jaren en functioneerde prima tot augustus 2024.

Ik heb een abonnement "Vast bellen Internationaal" ook al jaren..

Met dit abonnement kan ik voor € 0,16 ongelimiteerd bellen naar 34 europese landen waaronder Frankrijk.

 

Vanaf augustus 2024 kreeg ik het volgende probleem:

 

*Met ingang van Augustus 2024 worden de gesprekken die ik opbouw naar Frankrijk na 30 minuten verbroken.

 

*Als Frankrijk mijn nummer belt blijft de lijn actief totdat de verbinding handmatig wordt verbroken dus langer dan 30 minuten.

 

*Nationale nummers zijn geen probleem de opgebouwde verbinding blijft actief totdat de verbinding handmatig wordt verbroken dus langer dan 30 minuten.

 

Advies Ziggo:

 

#Ziggo kan niets vinden in hun systemen en geven mij het advies om de instellingen van mijn DECT te controleren. Volgens Ziggo is dat een instelling die bv na 30 minuten de Internationale verbindingen verbreekt ivm kosten besparing indien je een opgebouwde Internationale verbinding vergeet handmatige te verbreken.

 

# Vervang de kabel van de telefoon naar de Modem, RJ11 kabeltje dus

 

# Reset DECT batterijen verwijderen en na ~10 minuten weer plaatsen.

 

# Reset de Ziggo modem.

 

Acties die ik genomen heb zijn...

 

Ziggo Modem gereset, stroom eraf wacht ~10 minuten en weer aangezet

Resultaat :Gesprekken worden nog steeds verbroken na 30 minuten

  •  

Ander DECT Systeem aangesloten, deze was van Philips

Resultaat :Verbinding wordt weer na 30 minuten verbroken als ik een Internationale verbinding opbouw.

 

Ik heb contact gehad met Panasonic DECT klantenservice en zij hebben geen ingebouwde optie om de uitgaande gesprekken te limiteren tot bv 30 minuten.

 

Is er iemand die dezelfde ervaring heeft…?

 

Alvast bedankt..

32 Reacties 32
Meldingen
Aan Uit
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2946Posts
  • 318Oplossingen
  • 1437Likes

Hi! @PaulP1

Wat een bijzonder probleem dat je ineens niet meer langer dan 30 minuten kan bellen naar Franse nummers!

Ik ga je een paar vragen stellen onder je profiel (in de privé opmerkingen), dan ga ik het even uitzetten bij een andere afdeling. Ik heb hier namelijk wat dingen gecheckt en hier lijkt alles gewoon goed te staan. Verder onderzoek is dus nodig :)! 

Laat me weten als je het hebt ingevuld. 

 

Gio2903

Level 17
  • 3549Posts
  • 186Oplossingen
  • 2608Likes

het zou ook nog een modemprobleem kunnen zijn, als er aan de ziggokant niks veranderd is lijkt een modemswap mij een goede stap

PaulP1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie Carlien, Ik heb vandaag 9 sept. 24 09:30 een gesprek gehad met een collega's van je.

Mijn klacht is inmiddels aangevuld en ziggo gaat dit verder onderzoeken, zie mijn profiel voor details.

Fijne dag!

 

Paul

PaulP1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de reactie het schijnt iets verder te liggen dan alleen een modemswap.

Ik heb vandaag opnieuw een gesprek gehad met ziggo die nu ook internationaal gaan kijken..

dus komt goed!

Thanks

Paul

PaulP1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zoals beloofd aan Celeste van Ziggo (9-9-24 09:30) hierbij een update wat ik gevonden heb...

 

https://chatgpt.com/share/a76d9989-addf-4fc2-a8c3-6bc03d942846  > En zoek naar : Beperkingen van de VoIP-dienst

 

Het automatisch verbreken van gesprekken naar Frankrijk na 30 minuten kan te maken hebben met een aantal factoren die zowel binnen als buiten de controle van Ziggo vallen. Hier zijn enkele mogelijke oorzaken en overwegingen:

1. Beperkingen van de VoIP-dienst

Sommige VoIP- of telefonieproviders hanteren automatische limieten voor internationale gesprekken om misbruik te voorkomen en om netwerkcapaciteit te beheren. Dit kan resulteren in gesprekken die na een bepaalde tijd worden onderbroken. Dit soort limieten worden vaak ingesteld voor internationale gesprekken om kosten en gebruik te controleren.

2. Provider Specifieke Beperkingen

Internationale gesprekken worden soms beheerd door externe telecomproviders met wie Ziggo samenwerkt. Deze partners kunnen hun eigen beleid hebben voor het beëindigen van lange gesprekken, vooral voor internationale verbindingen. Dit kan ook het geval zijn voor gesprekken naar Frankrijk.

 

En deze heb ik ook gevonden... "Route VoIP Gesprek Frankrijk"

https://chatgpt.com/share/4b33fe42-9c7b-4e9c-8e5d-ce049f23e7b6 

in afwachting van het onderzoek...

Thanks Celeste 🙂

Paul

PaulP1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Datum 23 sept. 2024 08:00

Beste Celeste

Het is inmiddels 14 dagen geleden, en ik zou graag willen weten of er al instellingen en/of oplossingen zijn gevonden bij Ziggo.

Op 21 september 2024 om 19:00 heb ik nogmaals een ander DECT-toestel, de "ProFoon PDX-1100", aangesloten en getest. Helaas deed zich hetzelfde probleem voor het gesprek werd na 30 minuten verbroken.

*Zie bijlage voor de gespreksgeschiedenis van de “30-minuten-gesprekken” in augustus en september 2024.

Betreft

 

Wanneer ik naar Frankrijk bel, wordt de verbinding na 30 minuten verbroken. Dit probleem doet zich echter niet voor wanneer vanuit Frankrijk naar Nederland wordt gebeld

 

  • Voorbeeld:
    • Wanneer er vanuit Frankrijk naar 020***** wordt gebeld, blijft de verbinding langer dan 30 minuten actief, tot het moment dat het gesprek wordt beëindigd. Dit probleem treedt NIET op wanneer ik nationaal bel of contact opneem met de klantenservice van Ziggo via 1200.

 

Ik maak gebruik van het Panasonic DECT-systeem, model KX-TG6821NL B. Dit systeem gebruik ik al vele jaren.

 

Sinds augustus 2024 zijn de 30-minuten gesprekken tot op heden terug te vinden in de gespreksdetails van Ziggo.(zie bijlage)

 

Dit zijn de stappen die ik, in overleg met Ziggo, heb genomen.

  • Ziggo Modem gereset, stroom eraf wacht ~10 minuten en weer aangezet.
    • Resultaat: gesprekken worden nog steeds verbroken na 30 minuten.

 

  • Kabels zijn vervangen
    • Resultaat: gesprekken worden nog steeds verbroken na 30 minuten.

 

  • Panasonic DECT Systeem Model KX-TG6821NL B
    • Ik heb contact gehad met de klantenservice van Panasonic DECT, en zij hebben aangegeven dat er geen ingebouwde optie is om uitgaande gesprekken te limiteren tot bijvoorbeeld 30 minuten.
    •  
  • Panasonic DECT Systeem Model KX-TG6821NL B vervangen door een Philips DECT Systeem Model A400A
    • Resultaat: gesprekken worden nog steeds verbroken na 30 minuten.

 

  • 2de keer Panasonic DECT Systeem Model KX-TG6821NL B Vervangen door een DECT van ProFoon PDX-1100
    • Resultaat: gesprekken worden nog steeds verbroken na 30 minuten.

 

Ik ontvang graag een stappenplan van Ziggo waarin wordt uitgelegd hoe dit probleem wordt aangepakt en opgelost, inclusief een tijdlijn, waarbij wekelijks gerapporteerd wordt over de voortgang.

 

In afwachting..

Met vriendelijke groet,

Paul 

**Bericht aangepast door moderator + bijlage verwijderd wegens privacy**

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2946Posts
  • 318Oplossingen
  • 1437Likes

Goedemorgen! @PaulP1 

Dankjewel voor de update! Ik ben gelijk even gaan kijken wat er uit het onderzoek gekomen is en daar lees ik het volgende: 

'Het heeft te maken met een Fair Use instelling op het toestel om te voorkomen dat de kosten van internationaal bellen niet te hoog oplopen'. 

Dit is destijds ook met je besproken lees ik. Heb je nog contact gehad met de leverancier hierover en wat hebben die hier over gezegd? Als dit uit het onderzoek is gekomen, dan betekent dit dat wij daar niks aan kunnen veranderen. 

PaulP1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Carlien,

 

Als je mijn bericht goed gelezen had dan had kunnen lezen dat ik contact heb gehad met de leverancier..

 

"Panasonic DECT Systeem Model KX-TG6821NL B

  • Ik heb contact gehad met de klantenservice van Panasonic DECT, en zij hebben aangegeven dat er geen ingebouwde optie is om uitgaande gesprekken te limiteren tot bijvoorbeeld 30 minuten."

Dus lijkt mij handig om mijn bericht nogmaals en goed door te lezen voordat je een reactie geeft.

 

In afwachting ...

mvg Paul

PaulP1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Even een uitleg over Fair Use:

 

  1. Telecommunicatie (zoals DECT):

    • In telecommunicatiesystemen zoals DECT (Digital Enhanced Cordless Telecommunications) betekent Fair Use dat de beschikbare frequentieband efficiënt wordt gedeeld door meerdere gebruikers of apparaten.
    • DECT-apparaten gebruiken technieken zoals Dynamische Frequentieselectie (DFS) en Time Division Multiple Access (TDMA) om de beschikbare frequentiebanden en tijdsloten eerlijk te verdelen, zodat elk apparaat een eerlijke toegang krijgt tot het draadloze netwerk, zonder de frequentieband te monopoliseren of storingen te veroorzaken voor andere gebruikers.
  2. Internetgebruik:

    • Bij internetabonnementen betekent Fair Use vaak dat gebruikers onbeperkt toegang tot internet hebben, maar als ze buitenproportioneel veel data verbruiken (bijvoorbeeld door continu grote hoeveelheden bestanden te downloaden of te streamen), kan hun snelheid worden verlaagd of kunnen er beperkingen worden opgelegd. Dit voorkomt dat een enkele gebruiker te veel netwerkcapaciteit gebruikt en andere gebruikers beïnvloedt.
  3. Auteursrecht (Fair Use Doctrine):

    • In het kader van auteursrecht (met name in de VS) verwijst de Fair Use-doctrine naar het beperkte gebruik van auteursrechtelijk beschermd materiaal zonder toestemming van de eigenaar, voor doeleinden zoals onderwijs, kritiek, nieuwsverslaggeving of onderzoek. Dit zorgt voor een balans tussen de bescherming van de rechten van de maker en het algemene belang van vrije toegang tot informatie en cultuur.

Algemene kenmerken van het Fair Use-model:

  • Gelijkheid: Iedereen heeft recht op een eerlijke en gelijkwaardige toegang tot de middelen, of het nu gaat om bandbreedte, data, of creatieve content.
  • Beperkingen bij overmatig gebruik: Als een gebruiker of apparaat meer dan een eerlijk deel gebruikt, kunnen er beperkingen worden opgelegd om andere gebruikers te beschermen.
  • Efficiëntie: Het systeem is zo ontworpen dat de beschikbare bronnen op een efficiënte en evenwichtige manier worden gebruikt.

In telecommunicatie, zoals bij DECT-systemen, is het Fair Use-model essentieel om ervoor te zorgen dat meerdere draadloze apparaten probleemloos naast elkaar kunnen functioneren, zonder dat één gebruiker of apparaat de hele bandbreedte opslokt en anderen hindert.

 

Graag reactie.

 

in afwachting....

 

mvg Paul

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 1154Posts
  • 111Oplossingen
  • 485Likes

Bedankt voor de aanvulling @PaulP1. Als ik dit allemaal zo doorlees, lijkt mij dat de Fair Use instelling hierin totaal geen rol speelt. 

In je profiel staan nog enkele vragen. Zou je deze voor mij kunnen aanvullen met de antwoorden? Dan zal ik dit nogmaals doorzetten voor verder onderzoek vanuit onze kant. 

PaulP1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

Hi Ryan, zijn er al vorderingen waarover je me kan informeren?
Ik heb, zoals gevraagd, je vragen in mijn profiel beantwoord, maar ik heb daar nog geen reactie op ontvangen.

 

In afwachting...

mvg Paul

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 1154Posts
  • 111Oplossingen
  • 485Likes

Hey @PaulP1! Excuus, wij zijn niet iedere dag op de Community werkzaam. Nu je weer een reactie gestuurd hebt, zijn wij pas weer aangetikt. 

Ik heb alles verwerkt in de interne casus en het is verzonden! Met het weekend voor de boeg, hoop ik morgen nog reactie te krijgen en anders pas vanaf volgende week. Ik stel je berichtje tot maandag uit en dan nemen wij een kijkje naar een status. 

PaulP1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Ryan,

 

Even een update over de Fair Use Policy bij Ziggo:

 

Ziggo kan in theorie een tijdslimiet instellen als onderdeel van de Fair Use Policy (FUP) bij het Volop Bellen Internationaal-abonnement, ook al wordt dit abonnement gepresenteerd als "onbeperkt" bellen. De reden hiervoor is dat "onbeperkt" vaak wordt aangeboden met de voorwaarde dat klanten de diensten op een redelijke manier gebruiken, zoals bedoeld voor particulier gebruik, en niet voor buitensporig of commercieel gebruik.

Hier is hoe Ziggo een tijdslimiet zou kunnen hanteren binnen de Fair Use Policy voor Volop Bellen Internationaal:

1. Tijdslimieten of Belminuten-limieten binnen "Onbeperkt"

Hoewel Ziggo geen expliciete limiet aangeeft op de website voor het aantal minuten dat je per maand kunt bellen met Volop Bellen Internationaal, kan er in de kleine lettertjes van de Fair Use Policy een impliciete limiet zijn. Dit zou kunnen betekenen dat als je maandelijks ver buiten het gemiddelde gebruik van hun klanten gaat, Ziggo dit als onredelijk gebruik kan beschouwen.

  • Voorbeeld van een tijdslimiet: Ziggo kan bijvoorbeeld een interne limiet hebben waarbij klanten die meer dan een bepaald aantal uren per maand internationaal bellen, worden gemarkeerd voor potentieel misbruik. Dit aantal uren zou bijvoorbeeld 1000 minuten per maand kunnen zijn (ongeveer 16 uur), hoewel dit specifieke aantal niet openbaar wordt gedeeld en kan variëren per provider.

  • Significant hoger gebruik dan gemiddeld: Als jouw belgedrag sterk afwijkt van het gemiddelde particuliere gebruik (bijv. 10 keer zoveel als de meeste klanten), kan Ziggo een waarschuwing sturen en eventueel je belmogelijkheden beperken.

2. Waarschuwingen en Acties bij Overtreding

Ziggo kan bij overtreding van de Fair Use Policy actie ondernemen. Dit kan het volgende omvatten:

  • Waarschuwing: Als je het tijdslimiet overschrijdt, kan Ziggo je eerst een waarschuwing sturen. Ze kunnen uitleggen dat jouw gebruik niet in lijn is met de voorwaarden van de Fair Use Policy en dat je het gebruik moet terugdringen.

  • Beperking van diensten: Bij herhaaldelijk of extreem misbruik kan Ziggo overgaan tot het beperken van de uitgaande gesprekken, of zelfs extra kosten in rekening brengen voor minuten boven een bepaalde drempel.

3. Hoe Fair Use Limieten Worden Ingesteld

Tijdslimieten of belminuten-limieten worden vaak ingesteld op basis van:

  • Gemiddeld gebruik: Ziggo zal waarschijnlijk het gemiddelde belgedrag van klanten analyseren. Op basis hiervan wordt bepaald wat als "normaal" gebruik wordt gezien. Als je bijvoorbeeld het gemiddelde particuliere gebruik ver overschrijdt, kan Ziggo dit als een vorm van misbruik beschouwen.

  • Misbruikdetectie: Commercieel of systematisch misbruik (zoals callcenters of telemarketing) kan ook een reden zijn voor Ziggo om limieten toe te passen of diensten te beperken.

4. Geen Exacte Limieten Openbaar

Ziggo communiceert doorgaans niet expliciet hoeveel minuten je precies kunt bellen voordat je de Fair Use Policy overschrijdt. Dit geeft hen flexibiliteit om klanten op een individuele basis te beoordelen. De meeste particuliere klanten die op een "normale" manier bellen, zullen waarschijnlijk nooit een waarschuwing of beperking ontvangen.

5. Acties bij structureel misbruik

Als een klant de Fair Use Policy structureel overtreedt, kan Ziggo ervoor kiezen om:

  • Extra kosten te berekenen voor overtollig gebruik.
  • De dienst te beëindigen of beperken, zoals het blokkeren van uitgaande internationale gesprekken.
  • De overeenkomst aan te passen of een speciaal zakelijk contract aan te bieden voor commercieel gebruik.

Conclusie:

Hoewel Ziggo geen expliciete tijdslimiet noemt voor Volop Bellen Internationaal, kan de Fair Use Policy inhouden dat bij overmatig gebruik (veel meer dan wat als normaal consumentenverkeer wordt beschouwd) een impliciete tijds- of belminutenlimiet geldt. Dit dient om misbruik te voorkomen en ervoor te zorgen dat de dienst eerlijk en efficiënt blijft voor alle gebruikers. Als je je houdt aan normaal gebruik, zul je waarschijnlijk geen beperkingen ondervinden.

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2946Posts
  • 318Oplossingen
  • 1437Likes

Hi @PaulP1

Het is een raar probleem, dat geef ik eerlijk toe. Ik heb intern overleg gehad en we hebben opnieuw even gevraagd bij een andere afdeling wat hier nou precies aan de hand is. 

We komen erop terug!!!

PaulP1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Graag onderstaande goed doorlezen aub.

...

Ziggo kan in theorie een tijdslimiet instellen als onderdeel van de Fair Use Policy (FUP) bij het Volop Bellen Internationaal-abonnement, ook al wordt dit abonnement gepresenteerd als "onbeperkt" bellen. De reden hiervoor is dat "onbeperkt" vaak wordt aangeboden met de voorwaarde dat klanten de diensten op een redelijke manier gebruiken, zoals bedoeld voor particulier gebruik, en niet voor buitensporig of commercieel gebruik.

Hier is hoe Ziggo een tijdslimiet zou kunnen hanteren binnen de Fair Use Policy voor Volop Bellen Internationaal:

1. Tijdslimieten of Belminuten-limieten binnen "Onbeperkt"

Hoewel Ziggo geen expliciete limiet aangeeft op de website voor het aantal minuten dat je per maand kunt bellen met Volop Bellen Internationaal, kan er in de kleine lettertjes van de Fair Use Policy een impliciete limiet zijn. Dit zou kunnen betekenen dat als je maandelijks ver buiten het gemiddelde gebruik van hun klanten gaat, Ziggo dit als onredelijk gebruik kan beschouwen.

  • Voorbeeld van een tijdslimiet: Ziggo kan bijvoorbeeld een interne limiet hebben waarbij klanten die meer dan een bepaald aantal uren per maand internationaal bellen, worden gemarkeerd voor potentieel misbruik. Dit aantal uren zou bijvoorbeeld 1000 minuten per maand kunnen zijn (ongeveer 16 uur), hoewel dit specifieke aantal niet openbaar wordt gedeeld en kan variëren per provider.

  • Significant hoger gebruik dan gemiddeld: Als jouw belgedrag sterk afwijkt van het gemiddelde particuliere gebruik (bijv. 10 keer zoveel als de meeste klanten), kan Ziggo een waarschuwing sturen en eventueel je belmogelijkheden beperken.

2. Waarschuwingen en Acties bij Overtreding

Ziggo kan bij overtreding van de Fair Use Policy actie ondernemen. Dit kan het volgende omvatten:

  • Waarschuwing: Als je het tijdslimiet overschrijdt, kan Ziggo je eerst een waarschuwing sturen. Ze kunnen uitleggen dat jouw gebruik niet in lijn is met de voorwaarden van de Fair Use Policy en dat je het gebruik moet terugdringen.

  • Beperking van diensten: Bij herhaaldelijk of extreem misbruik kan Ziggo overgaan tot het beperken van de uitgaande gesprekken, of zelfs extra kosten in rekening brengen voor minuten boven een bepaalde drempel.

3. Hoe Fair Use Limieten Worden Ingesteld

Tijdslimieten of belminuten-limieten worden vaak ingesteld op basis van:

  • Gemiddeld gebruik: Ziggo zal waarschijnlijk het gemiddelde belgedrag van klanten analyseren. Op basis hiervan wordt bepaald wat als "normaal" gebruik wordt gezien. Als je bijvoorbeeld het gemiddelde particuliere gebruik ver overschrijdt, kan Ziggo dit als een vorm van misbruik beschouwen.

  • Misbruikdetectie: Commercieel of systematisch misbruik (zoals callcenters of telemarketing) kan ook een reden zijn voor Ziggo om limieten toe te passen of diensten te beperken.

4. Geen Exacte Limieten Openbaar

Ziggo communiceert doorgaans niet expliciet hoeveel minuten je precies kunt bellen voordat je de Fair Use Policy overschrijdt. Dit geeft hen flexibiliteit om klanten op een individuele basis te beoordelen. De meeste particuliere klanten die op een "normale" manier bellen, zullen waarschijnlijk nooit een waarschuwing of beperking ontvangen.

5. Acties bij structureel misbruik

Als een klant de Fair Use Policy structureel overtreedt, kan Ziggo ervoor kiezen om:

  • Extra kosten te berekenen voor overtollig gebruik.
  • De dienst te beëindigen of beperken, zoals het blokkeren van uitgaande internationale gesprekken.
  • De overeenkomst aan te passen of een speciaal zakelijk contract aan te bieden voor commercieel gebruik.

Conclusie:

Hoewel Ziggo geen expliciete tijdslimiet noemt voor Volop Bellen Internationaal, kan de Fair Use Policy inhouden dat bij overmatig gebruik (veel meer dan wat als normaal consumentenverkeer wordt beschouwd) een impliciete tijds- of belminutenlimiet geldt. Dit dient om misbruik te voorkomen en ervoor te zorgen dat de dienst eerlijk en efficiënt blijft voor alle gebruikers. Als je je houdt aan normaal gebruik, zul je waarschijnlijk geen beperkingen ondervinden.

...

PaulP1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hierbij een overzicht van de internationale gesprekken die gevoerd zijn vanaf juli 2024 tot heden. Gesprekken die langer dan 30 minuten hebben geduurd, zijn gemarkeerd.

In juli 2024 hebben meerdere gesprekken aanzienlijk langer dan 30 minuten geduurd.

Vanaf augustus 2024 worden de internationale gesprekken na ongeveer 30 minuten automatisch beëindigd.

Maak je geen zorgen over de privacy; ik heb alle telefoonnummers verwijderd.

Graag de bijlage behouden en niet verwijderen.

 

In afwachting..

Paul

PaulP1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Update gesprekken t/m 9 oktober 2024, zie bijlage.

 

Graag een update mbt de status en de acties die Ziggo genomen heeft om tot een oplossing te komen.

Het ziet er naar uit dat ik de enige ben die bezig met dit probleem.

 

In afwachting...

 

mvg

Paul

PaulP1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Ryan,

 

Tot op heden heb ik helaas nog geen update ontvangen. Ik heb inmiddels meerdere keren informatie doorgestuurd, maar ik krijg geen enkele reactie.

Ik verzoek je dringend om een update te verstrekken. Dit is van groot belang en ik hoor graag zo spoedig mogelijk van je.

 

In afwaching...

 

Met vriendelijke groet,
Paul

PaulP1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Ryan,

 

Update gesprekstijden Juli t/m 11 oktober 2024

Lees ook even de informatie door die ik eerder gestuurd heb.

 

Maak je geen zorgen over de privacy; ik heb alle telefoonnummers verwijderd.

 

Graag de bijlage behouden en niet verwijderen.

mvg.

Paul