Een tijd geleden overgegaan van Ziggo naar KPN vanwege slechte behandeling. Sinds afgelopen weekend teruggegaan naar Ziggo op aandringen van mijn kinderen ........
Sinds afgelopen weekend iedere dag contact met de klantenservice van Ziggo. Mijn vaste telefoonnummer van KPN (daarvoor van Ziggo) meegenomen naar opnieuw Ziggo. Keurig bevestigingsmail gehad dat nummerbehoud is geslaagd.
Ik kan nu wel bellen met vast nummer maar niet gebeld worden. Doorschakeling uitgeschakeld, modem diverse keren uitgezet en weer aan (juiste volgorde met uithalen van kabel vaste telefoon). Wel gaaf, is een nummer waar zakelijke klanten mij moeten bereiken.
Klantenservice: Oh ik zie het al, uw order is niet geactiveerd. Even met administratie contact opnemen. Case openen, nog een case openen. Oh ja nog een andere vaste telefoon geïnstalleerd om te zien of het niet aan de telefoon ligt. Wat een verschil in de ene en de andere medewerker van Ziggo. Sommigen spreken gebrekkig Nederlands, begrijpen het niet. Nemen de eerdere cases niet door. Roeptoereren maar wat.
Tja, indien morgen niet opgelost weer terug naar KPN. Jammer voor mijn kinderen!
Oh ja, 2 x TV werken wel met de boxen. De CI module voor derde tv werkt niet: Melding kaart verlopen! Advies neem contact op met Ziggo. Bekijk het maar!