Zlatan1969

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vast bellen: Kan wel bellen maar niet gebeld worden

Een tijd geleden overgegaan van Ziggo naar KPN vanwege slechte behandeling. Sinds afgelopen weekend teruggegaan naar Ziggo op aandringen van mijn kinderen ........

Sinds afgelopen weekend iedere dag contact met de klantenservice van Ziggo. Mijn vaste telefoonnummer van KPN (daarvoor van Ziggo) meegenomen naar opnieuw Ziggo. Keurig bevestigingsmail gehad dat nummerbehoud is geslaagd.

 

Ik kan nu wel bellen met vast nummer maar niet gebeld worden. Doorschakeling uitgeschakeld, modem diverse keren uitgezet en weer aan (juiste volgorde met uithalen van kabel vaste telefoon). Wel gaaf, is een nummer waar zakelijke klanten mij moeten bereiken.

 

Klantenservice: Oh ik zie het al, uw order is niet geactiveerd. Even met administratie contact opnemen. Case openen, nog een case openen. Oh ja nog een andere vaste telefoon geïnstalleerd om te zien of het niet aan de telefoon ligt. Wat een verschil in de ene en de andere medewerker van Ziggo. Sommigen spreken gebrekkig Nederlands, begrijpen het niet. Nemen de eerdere cases niet door. Roeptoereren maar wat.

Tja, indien morgen niet opgelost weer terug naar KPN. Jammer voor mijn kinderen!

 

Oh ja, 2 x TV werken wel met de boxen. De CI module voor derde tv werkt niet: Melding kaart verlopen! Advies neem contact op met Ziggo. Bekijk het maar!

 

 

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2477Posts
  • 292Oplossingen
  • 612Likes

Goedemorgen @Zlatan1969

 

Het klopt dat we vanmorgen bezig waren met herstelwerkzaamheden. Dit is inmiddels afgerond en alles moet weer werken.

Je kan in dit geval nog even je modem herstarten door deze 2 minuten van de stroom te halen. Daarna moet het weer werken zoals je bent gewend.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55360Posts
  • 3618Oplossingen
  • 13172Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen diep in de systemen kijken en de nodige stappen zetten, dan wel de juiste mensen bereiken.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

TIP: als zakelijk zo belangrijk is, waarom dan geen Ziggo zakelijk abonnement?

Daar is de service anders dan bij een consumenten abonnement.

Het kost wat meer, maar de service is ook meer.

Zlatan1969
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt, nu werkt internet ook in zijn geheel niet meer. Of zijn ze er mee bezig?

voordat ik zakelijk neem vond ik dat het gewoon voor de particulier ook moet werken. Pas wanneer in orde dan zakelijk. Ik ga vandaag wel weer in een restaurant werken.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2477Posts
  • 292Oplossingen
  • 612Likes

Goedemorgen @Zlatan1969

 

Het klopt dat we vanmorgen bezig waren met herstelwerkzaamheden. Dit is inmiddels afgerond en alles moet weer werken.

Je kan in dit geval nog even je modem herstarten door deze 2 minuten van de stroom te halen. Daarna moet het weer werken zoals je bent gewend.

Zlatan1969
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt. Het werkt allemaal weer. Het zou goed zijn indien de helpdesk medewerkers ook kunnen aangeven wat de status is. Maar goed, het werkt en dat is het belangrijkste 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2477Posts
  • 292Oplossingen
  • 612Likes

Fijn dat je even laat weten dat het inmiddels ook weer werkend is 🙂 Dat is het belangrijkste! Zo kun jij thuis weer werken en je werk vervolgen. 
Ik wens je nog een fijne dag toe.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic