PLVerburg

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Uitzetten Volop Bellen

Goedemorgen,

 

Vanwege het mindere gebruik van de vaste telefoon zou ik graag het volop bellen uit willen zetten.

Helaas niet mogelijk via "Mijn Ziggo", maar zou dit geregeld kunnen worden ?

 

Alvast dank,

 

P.Verburg.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @PLVerburg

 

Ik snap je verbazing en leg je graag even uit hoe dit zit. Ons factuursysteem ziet geen opzeggingen in de toekomst. Omdat Volop Bellen pas per 4 februari stopt staat het nu nog actief. Er volgt een verrekening over de periode van 4 februari t/m 28 februari.

 

Ik heb de verspreidingswijze van de factuur voor je aangepast naar digitaal. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @PLVerburg

Jammer dat het via Mijn Ziggo niet wil lukken. Gelukkig kunnen we het alsnog voor je in orde maken hoor. Er geldt aan maand opzegtermijn, Volop Bellen zal eindigen per 4 februari a.s. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.

PLVerburg
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoi @Rikst ,

Dank voor de snelle reactie.

Inderdaad wel jammer dat het niet direct via Mijn Ziggo te regelen is.

 

PLVerburg
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoi @Rikst ,

 

Gisteren een factuur (Per post?) ontvangen, waarop gewoon volop bellen van 1 feb -28 feb in rekening wordt gebracht. Had verwacht dat dit alleen voor de periode 1-4 feb zou zijn, aangezien je aangeeft dat volop bellen per 4 feb beeindigd is.

 

Wordt dit nog gecorrigeerd ?

 

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @PLVerburg

 

Ik snap je verbazing en leg je graag even uit hoe dit zit. Ons factuursysteem ziet geen opzeggingen in de toekomst. Omdat Volop Bellen pas per 4 februari stopt staat het nu nog actief. Er volgt een verrekening over de periode van 4 februari t/m 28 februari.

 

Ik heb de verspreidingswijze van de factuur voor je aangepast naar digitaal. 

Uitgelicht topic