1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
h.kanbier

Level 7
  • 184Posts
  • 3Oplossingen
  • 57Likes

Tijdsynchronisatie vaste telefonie

Bij het versturen van de nummerweergave informatie stuurt de telefonie provider (in dit geval Ziggo) een tijd signaal mee dat door de huistelefoon gebruikt wordt om de eigen klok gelijk te zetten.
Dit is tot nog toe altijd goed gegaan. Echter dit jaar heeft Ziggo bij de omschakeling naar de zomertijd de klok van deze synchronistie op wintertijd laten staan zodat mijn huistelefoon steeds zodra ik gebeld wordt op wintertijd wordt gezet.
De telefonische Ziggo helpdesk geeft aan dat Ziggo niet (meer) weet hoe dit ingesteld moet worden. Weet iemand hoe dit vroeger gedaan werdt en aan wie dat nu weer gevraagd zou kunnen worden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34265Posts
  • 2507Oplossingen
  • 17278Likes

Dit is een bekend probleem dat meer klanten ervaren en waar nog geen oplossing voor bekend is, zie (bijvoorbeeld) dit topic.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34265Posts
  • 2507Oplossingen
  • 17278Likes

Dit is een bekend probleem dat meer klanten ervaren en waar nog geen oplossing voor bekend is, zie (bijvoorbeeld) dit topic.

h.kanbier
Topicstarter
Level 7
  • 184Posts
  • 3Oplossingen
  • 57Likes

Ok dus dat het een bekend iets is weet de Ziggo helpdesk dus ook niet.
Weet iemand welke afdeling van Ziggo hier over gaat?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78227Posts
  • 5291Oplossingen
  • 23304Likes

Meestal komt het tegen de tijd dat de tijd weer wijzigt in orde en dan wijzigt de tijd weer en zijn er modems die weer verkeerd gaan tot vlak voor de wijziging van de tijd enz. enz. enz.

h.kanbier
Topicstarter
Level 7
  • 184Posts
  • 3Oplossingen
  • 57Likes

Voor het hele verhaal was er dus al een topic.
Zie: Opgelost: Re: Gigaset Dect Telefoon - tijd wordt niet correc... - Pagina 2 - Ziggo Community

Daar heb ik ook de (tijdelijke handmatige) oplossing voor de Siemens Gigaste DECT telefoons geplaatst welke helaas niet in alle handleidingen staat.

hkanbier_0-1692966203364.png