Bij het versturen van de nummerweergave informatie stuurt de telefonie provider (in dit geval Ziggo) een tijd signaal mee dat door de huistelefoon gebruikt wordt om de eigen klok gelijk te zetten.
Dit is tot nog toe altijd goed gegaan. Echter dit jaar heeft Ziggo bij de omschakeling naar de zomertijd de klok van deze synchronistie op wintertijd laten staan zodat mijn huistelefoon steeds zodra ik gebeld wordt op wintertijd wordt gezet.
De telefonische Ziggo helpdesk geeft aan dat Ziggo niet (meer) weet hoe dit ingesteld moet worden. Weet iemand hoe dit vroeger gedaan werdt en aan wie dat nu weer gevraagd zou kunnen worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is een bekend probleem dat meer klanten ervaren en waar nog geen oplossing voor bekend is, zie (bijvoorbeeld) dit topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een bekend probleem dat meer klanten ervaren en waar nog geen oplossing voor bekend is, zie (bijvoorbeeld) dit topic.
Ok dus dat het een bekend iets is weet de Ziggo helpdesk dus ook niet.
Weet iemand welke afdeling van Ziggo hier over gaat?
Meestal komt het tegen de tijd dat de tijd weer wijzigt in orde en dan wijzigt de tijd weer en zijn er modems die weer verkeerd gaan tot vlak voor de wijziging van de tijd enz. enz. enz.
Voor het hele verhaal was er dus al een topic.
Zie: Opgelost: Re: Gigaset Dect Telefoon - tijd wordt niet correc... - Pagina 2 - Ziggo Community
Daar heb ik ook de (tijdelijke handmatige) oplossing voor de Siemens Gigaste DECT telefoons geplaatst welke helaas niet in alle handleidingen staat.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.