Goedenavond,
Ik heb een voicemailbericht ontvangen van iemand die zijn telefoonnummer niet heeft achtergelaten. Ik wil die persoon graag terugbellen. Ik heb die dag zoveel telefoontjes en voicemails ontvangen dat ik niet meer terug kan halen welk nummer van deze meneer is. Eerder (mogelijk bij een andere provider?) gaf de voicemail na afluisteren van het bericht de optie om terug te bellen (om direct terug te bellen, kies *nummer*). En dan belde hij terug naar het nummer van de persoon die de voicemail had achtergelaten. Deze optie krijg ik niet. Bestaat deze optie wel en zo ja, welke sneltoets / nummer hoort erbij?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik denk dat u deze beste als u een abonnement heeft bij VodafoneZiggo dit op de Vodafone Community kan plaatsen tenzij dit over de Huis
Telefoon gaat, dan is het iets anders.
Ik ga dit voorleggen aan een, Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een, en neemt contact hier op met u op.
Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.
Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien,
dan kan een Ziggo Medewerker gelijk de juiste informatie erbij pakken, en u sneller helpen.
Een Ziggo Medewerker komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.
Goedemorgen @Marlous678
Ik hoop dat mijn reactie nog op tijd komt en het bericht nog op je voicemail staat 🙂
Bij ons kun je de beller namelijk ook direct terugbellen. Alle mogelijkheden rondom je mobiele voicemail vind je in dit topic.
Laat je het weten of het is gelukt?
Dank je wel @Jamyla 😊 voor oppakken
Hi @Marlous678 heb je het topic waar Jamyla je op attendeerde nog gevonden en heb je daar de oplossing kunnen vinden? We horen het graag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.