Sinds 13 september 2020 probeer ik een foute vermelding in de telefoongids weg te krijgen.
Het viel mij op dat 1 van de 2 tijdelijke telefoonnummers, die we hadden gekregen van Ziggo na overstap van KPN naar Ziggo, nog steeds in de telefoongids stond.
-1e poging; Ik heb op zondag 13-9-2020 gebeld met Ziggo en duidelijk gevraagd of dat tijdelijke nummer (wat niet meer in gebruik was) uit de telefoongids verwijderd kon worden. Men zou het regelen.
Toen ik op dinsdag 15 sept. dit controleerde bleek juist onze 2 tel#'s uit de gids te zijn gehaald en het niet meer in gebruik zijnde nummer als enigste vermeld. Precies het TEGENOVERGESTELDE van wat de bedoeling was.
-2e poging; Toen ik dinsdag 15 sept. naar de klantenservice belde kreeg ik een slecht nederlands sprekende mevrouw aan de telefoon (met volgens mij een baby of kind op de achtergrond). Zij zette me even in de wacht om te informeren. Toen ik daarna nog 3 maal de 3 telefoonnummers moest noemen ging het echt irriteren. Mijn vraag om de tel# 's even op te schrijven was blijkbaar te veel. Toen zei ze nogmaals even te moeten overleggen. Dit duurde nogal lang en na 20 (twintig) minuten heb ik maar opgehangen. Meteen het klantenservicenummer weer gebeld. Toen kreeg ik een technisch beter onderlegde juffrouw aan de telefoon en zijn zou het regelen.
Na 5 werkdagen was er echter nog niets veranderd.
-3e poging; Op 30-9-2020 weer gebeld ; men zou het weer regelen, duurde 2 tot 3 werkdagen.
-4e poging 5-10-2020 gebeld ; stond er nog steeds niet in de telefoongids (het verkeerde vervallen nummer nog steeds wel), weer lang wachten tot de mevrouw het heeft uitgezocht. Ze zou het doorgeven dat het aangepast moest worden. Op mijn opmerking dat het al 3 of 4 keer eerder was verteld had ze geen antwoord en ik kon niemand anders spreken.
Zou weer 5 werk dagen duren.
-5e poging 13-10-2020 gebeld; kreeg nu te horen dat zoiets 6 weken zou duren. Dat hebben de vorige personen niet vermeld. Ik betwijfel nog steeds of dat (6 weken) wel klopt!
-6e poging 3-12-2020 gebeld; Moest weer alles uitleggen. Men kon geen nieuwe tickets aanmaken maar ging het intern regelen, de juffrouw maakte met mij de afspraak dat ze maandag 7 dec. rond 17.00u mij terug zou bellen.
-Maandag 7 dec. heeft er niemand teruggebeld.
-7e poging 9-12-2020 gebeld en weer alles uitgelegd (moeten uitleggen) (mevrouw was de nederlandse taal niet 100% machtig maar was aardig en ik had de indruk dat ze ook echt een oplossing probeerde te zoeken).
Het was druk en ze kon geen verbinding krijgen met de afdeling die daarover ging. Ging een andere afdeling bellen/contacteren. Kon er niets aan veranderen en moest weer wachten. Dat dit al minimaal 6 keer eerder zo was gegaan.
Vroeg ook nog naar de terugbelafspraak van 7 dec. 17.00u maar die stond volgens haar niet in het systeem!
De telefoonboekvermelding zou uiterst 2 weken duren.
Totale gespreksduur; 40 minuten
-8e en hopelijk laatste poging. Aangezien het Ziggo klantenservicenummer bellen niet veel teweeg brengt, probeer ik het nu via deze community. Ben benieuwd!
Als u door de bomen het bos niet meer ziet; Onze 2 telefoonnummers moeten in de gids komen en het tijdelijke telefoonnummer (wat niet meer werkt) moet eruit.