1
Vraag
2
Reacties
Sannie_Home

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Telefoon nummerweergave aanzetten

Hallo,

 

Ik doe het verzoek voor aanzetten van nummerweergave voor mijn  ouders welke ook klant zijn bij ziggo (klantnummer **Klantnummer verwijderd door moderator**) maar vanwege hun hoge leeftijd minder goed in staat zijn om zelf het verzoek te doen.

Mijn ouders hebben een ziggo abonnement met daarin bellen. Als zij iemand bellen wordt hun nummer niet meegestuurd. Hier hebben zij zelf niet om gevraagd en nu heb ik zitten zoeken om dat voor hun aan te passen. Dat lukt helaas niet. Nu is het onduidelijk ook voor ons dat mijn ouders ons bellen en in geval van noodsituatie is dat niet prettig.

Dus verzoek is nummer weergave aan te zetten voor klantnummer **Wederom verwijderd door moderator**. 

 

Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat lief dat je dit voor je ouders regelt, @Sannie_Home

Het anoniem bellen wordt geregeld door de optie "Permanent blokkeren nummerweergave". Ik heb voor je ouders aangevraagd of zij deze optie kunnen verwijderen en verwacht dat dit binnen 24 uur geregeld is. 

Mochten ze morgen nog steeds anoniem bellen, dan hoor ik het graag. 

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Gaat dit niet via ''mijn ziggo''?

 

Ik ga niet uit van kwalijke bedoeling, maar het lijkt me dat voor aanpassing toestemming van ouders nodig is, een openbaar klantenforum lijkt mij niet de juiste weg.

Verwijder ook dat klantennummer.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Sannie_Home Dat kan niet meer via Mijn Ziggo.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Ook zal een Ziggo moderator het klantnummer uit je bericht halen.

 

Zorg dat de postcode en het huisnummer van je ouders tussen haakjes, achter je eigen postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Sannie_Home
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je reactie Bert ga de genoemde gegevens toevoegen.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat lief dat je dit voor je ouders regelt, @Sannie_Home

Het anoniem bellen wordt geregeld door de optie "Permanent blokkeren nummerweergave". Ik heb voor je ouders aangevraagd of zij deze optie kunnen verwijderen en verwacht dat dit binnen 24 uur geregeld is. 

Mochten ze morgen nog steeds anoniem bellen, dan hoor ik het graag. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo