1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jos12

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefonie

Hoe kan een uitvinding uit 1850  bij Ziggo anno 2021 vanaf 14 november niet werken  Vaste telefoon.. Volgens de helpdesk moet vanuit India de storing behandeld worden. Onvoorstelbaar. 

Wat allemaal niet helpt: 

Thuis en via Ziggo modem resetten.

Kabels vervangen

Andere telefoon.

Resultaat:

Overstappen.  Ziggo neemt klanten niet serieus.

Hoe dan?

Op maandag 5 januari 2021 meldde de helpdesk medewerkster dat de telefonie niet geactiveerd was. Dus alle helpdeskmedewerkers  van december zagen dat niet. Ook die vanaf 14 november, zagen dat niet.  Hoe kan dat? Zeggen die maar wat?  Onkunde?  Tja, vul zelf maar in….

 

Voor verbetering van onze service kan dit gesprek worden opgenomen. 

Niemand die deze opnames beluisterd.   Het is momenteel erg druk, dat zal het zijn. 

 

 

 

2 Reacties 2
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator kan het voor je nakijken en oplossen

zet even je postcode en huisnummer in je profiel instellingen

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Jos12 en welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je vaste telefoonlijn het niet doet! Ik kan me voorstellen dat je hier absoluut niet blij mee bent. Ik kijk dan ook graag met je naar een oplossing.
Kun je jouw postcode en huisnummer in je profielgegevens zetten? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en controleren wat er precies aan de hand is en het probleem voor je oplossen. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo