1
Vraag
2
Reacties
sanrotin

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tarieven Ziggo Bellen: klanten onderling

ik dacht als je naar Ziggo abonnementen belt dat dat gratis is graag zou ik daar eens antwoord op hebben
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi sanrotin
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Zoals Dave al schrijft, dit is al enkele jaren niet meer. Je moet gewoon betalen voor elke minuut dat je gebruik maakt van het telefoon netwerk van Ziggo. Dat kan best in de papieren oplopen want die zijn niet echt goedkoop, als ik het even zo oneerbiedig mag zeggen :).

Starttarief is inmiddels € 0,13 - en minuuttarief ook € 0,13.
Alleen het bellen naar de klantenservice van Ziggo, Ziggo Voicemail en Informatie-, Hulp- en alarmnummers zijn gratis (112, 00800- en 0800-nummers). Oh ja, Kerktelefoonnummers zijn gratis (0676096663 en 0676088014).

Je doet er beter aan om gewoon een mobiel abonnement te nemen, waar je tegenwoordig ook al onbeperkt bellen bij hebt, en dan ben je echt veel goedkoper uit. Reken maar eens uit wat je kwijt bent met bellen bij Ziggo en dan mobiel, met maand kosten, dan ben je vaak nog goedkoper uit.

Succes en een fijn weekend gewenst 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Bellen van Ziggo naar Ziggo klanten was vroeger wel gratis maar dat is veranderd en je betaalt ***Mod. edit: Starttarief is inmiddels € 0,13 - en minuuttarief ook € 0,13***

Mocht je niks hebben veranderd dan blijft het wel gratis, maar ga er vanuit dat dit niet meer zo is en je een klein bedrag betaald. Je hebt ook 2 of 3 soorten contracten.

Op deze pagina vind je de informatie, misschien bied dit ook wat meer duidelijkheid.
Tarieven Ziggo Bellen
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi sanrotin
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Zoals Dave al schrijft, dit is al enkele jaren niet meer. Je moet gewoon betalen voor elke minuut dat je gebruik maakt van het telefoon netwerk van Ziggo. Dat kan best in de papieren oplopen want die zijn niet echt goedkoop, als ik het even zo oneerbiedig mag zeggen :).

Starttarief is inmiddels € 0,13 - en minuuttarief ook € 0,13.
Alleen het bellen naar de klantenservice van Ziggo, Ziggo Voicemail en Informatie-, Hulp- en alarmnummers zijn gratis (112, 00800- en 0800-nummers). Oh ja, Kerktelefoonnummers zijn gratis (0676096663 en 0676088014).

Je doet er beter aan om gewoon een mobiel abonnement te nemen, waar je tegenwoordig ook al onbeperkt bellen bij hebt, en dan ben je echt veel goedkoper uit. Reken maar eens uit wat je kwijt bent met bellen bij Ziggo en dan mobiel, met maand kosten, dan ben je vaak nog goedkoper uit.

Succes en een fijn weekend gewenst 🙂
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Nog even ter aanvulling:
Je kan natuurlijk ook Volop Bellen nemen. Dan betaal je € 11,95 per maand extra en dan kan je onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland. Maar ja, dat is ook wel weer extra per maan :sunglasses:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo