Hoi
sanrotin Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Zoals Dave al schrijft, dit is al enkele jaren niet meer. Je moet gewoon betalen voor elke minuut dat je gebruik maakt van het telefoon netwerk van Ziggo. Dat kan best in de papieren oplopen want die zijn niet echt goedkoop, als ik het even zo oneerbiedig mag zeggen :).
Starttarief is inmiddels € 0,13 - en minuuttarief ook € 0,13.
Alleen het bellen naar de klantenservice van Ziggo, Ziggo Voicemail en Informatie-, Hulp- en alarmnummers zijn gratis (112, 00800- en 0800-nummers). Oh ja, Kerktelefoonnummers zijn gratis (0676096663 en 0676088014).
Je doet er beter aan om gewoon een mobiel abonnement te nemen, waar je tegenwoordig ook al onbeperkt bellen bij hebt, en dan ben je echt veel goedkoper uit. Reken maar eens uit wat je kwijt bent met bellen bij Ziggo en dan mobiel, met maand kosten, dan ben je vaak nog goedkoper uit.
Succes en een fijn weekend gewenst
🙂