Vraag
Reacties
Oplossing
Kattenhuis
Level 1

Storing vaste telefonie - Wat nu?

De vaste telefoon hier (postcode 8331 in NW-Overijssel) bij mij ligt er uit. Hoor helemaal niets, kan duus niet telefoneren. Weet iemand of er een storing is ? Zie er niets over op de ziggo site. Bij Ziggo webcare en facebook en twitter reageren ze ook niet !
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Hoi Kattenhuis,

Welkom op de Ziggo Community waar klanten elkaar helpen. Wij als medeklant weten helaas ook niet of er een storing bij je gaande is.

Wat je in ieder geval kunt proberen is telefoonkabel uit het modem halen, dan het modem een minuut van de stroom afhalen. Wanneer het modem volledig opgestart is, dus als alle lampjes weer normaal branden en niets meer knippert, dan kun je de telefoon kabel er weer in doen.

Welk modem heb je eigenlijk precies?

Groet,
Evert

Bekijk in context

0 Kudos
7 Reacties 7
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Hoi Kattenhuis,

Welkom op de Ziggo Community waar klanten elkaar helpen. Wij als medeklant weten helaas ook niet of er een storing bij je gaande is.

Wat je in ieder geval kunt proberen is telefoonkabel uit het modem halen, dan het modem een minuut van de stroom afhalen. Wanneer het modem volledig opgestart is, dus als alle lampjes weer normaal branden en niets meer knippert, dan kun je de telefoon kabel er weer in doen.

Welk modem heb je eigenlijk precies?

Groet,
Evert
0 Kudos
Kattenhuis
Level 1
Topicstarter
@Evert , Ik heb zo'n witte rechtop staande modem. Ziggo webcare en facebook en twitter geven ook geen reactie op mijn vraag trouwens. (al meer dan 2 uur !! niet) Kan ook op hun site niets vinden over een storing. Heb de telefoonkabel er nu uit gehaald. TV en internet werken wel. TV via mediabox en internet via de genoemde modem.

Ik vind het wat link om de modem er uit te halen nu, wie zegt het dat die het straks nog doet. Nu heb ik internet nog op contact te hebben.
0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Dan is het op dit moment druk bij webcare.

Het is niet gevaarlijk om de stroom eraf te halen hoor 🙂 Juist het opnieuw opstarten lost veel problemen op. Echter is het belangrijk bij telefonie problemen de telefonie kabel er pas na het opstarten er weer in te doen.

Je kunt ook contact opnemen via de chat, misschien gaat dat wat sneller. De chat kun je hier vinden.
0 Kudos
Kattenhuis
Level 1
Topicstarter
Mijn dank voor de link naar de chat Evert. Heb via de chat wel contact gekregen met hun. Ik heb de connectbox van het stroom afgehaald en opnieuw opgestart. Toen werkte de telefoon nog niet. Bedacht mij toen dat ik vergeten was de telefoonstekker er uit te halen zoals je schreef. Heb vervolgens de telefoonstekker uit de connectbos gehaald en die opnieuw opgestart. Daarna de telefoonstekker er weer in gedaan. Nu werkt de telefoon weer. Bedankt voor de tip.
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Super! Zo zie je maar dat het weinig kwaad kan en juist de oplossing is 🙂
Kun je gelukkig weer bellen!

Gezellige pakjesavond! :blush:
0 Kudos
Jorn78
Level 1
Waarom krijg ik na de update van gisteren avond foutcode 6070?
0 Kudos
Jorn78
Level 1
Mediabox xl uit en aan gezet en het werkt weer 🙂
0 Kudos