1
Vraag
2
Reacties
xJBx

Level 8
  • 189Posts
  • 15Oplossingen
  • 83Likes

Sim's bijwerken

Hallo,

 

Ik heb deze vraag vanmorgen ook gesteld op het Vodafone forum, maar dacht ik stel hem hier ook maar.

 

Sinds deze week een nieuwe telefoon(Samsung 54) binnen gekregen Via Vodafone en daarbij ook een eSIM.
Na installatie kan ik gewoon bellen en interneten, alleen als ik mijn telefoon opnieuw opstart krijg ik een pop-up met als kop SIM's bijwerken. Maar wat ik ook probeer deze melding blijft terug komen als ik mijn telefoon opnieuw opstart. Ik heb een foto bij gevoegd van de pop-up. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dit is een standaard melding bij het heropstarten van de telefoon. Dat krijgen meerdere gebruikers van Samsung telefoons met een E-Sim te zien.

 

Bekijk in context

xJBx
Topicstarter
Level 8
  • 189Posts
  • 15Oplossingen
  • 83Likes

Ik heb contact gehad met Samsung en dit is een normale melding. Dit is om de sim up-to-date te houden, en is daarom ook van belang dat je dan wel op bijwerken klik.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Is er een reden waarom je hier je vraag ook stelt?

xJBx
Topicstarter
Level 8
  • 189Posts
  • 15Oplossingen
  • 83Likes

Omdat ik denk dat hier meer mensen actief zijn dan op het Vodafone forum, en dacht daarom laat ik het hier ook maar plaatsen. Misschien zijn er hier mensen die het weten, maar dat die personen niet op het Vodafone forum komen. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dit is een standaard melding bij het heropstarten van de telefoon. Dat krijgen meerdere gebruikers van Samsung telefoons met een E-Sim te zien.

 

xJBx
Topicstarter
Level 8
  • 189Posts
  • 15Oplossingen
  • 83Likes

Dat is dan goed om te weten, dacht al dat er iets niet goed was.

Maar maakt het dan nog uit of ik dan de optie Niet nu of Bijwerken aanklik?

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

met bijwerken zou het bijgewerkt worden.

Niet nu zegt dat je het nu niet bijwerkt.

Ligt dus geheel aan jou wat je er mee wilt doen.

xJBx
Topicstarter
Level 8
  • 189Posts
  • 15Oplossingen
  • 83Likes

Ik heb contact gehad met Samsung en dit is een normale melding. Dit is om de sim up-to-date te houden, en is daarom ook van belang dat je dan wel op bijwerken klik.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo