Ik heb een wijziging in mijn abonnement doorgevoerd en krijg nu midden in de nacht een sms hoe ik de oude apparatuur ter moet sturen.
Her tijdstip van de sms is niet bepaald handig.
Mijn verzoek is om dit tijdstip in jullie systemen te wijzigen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @EricE1, we kunnen in je contactvoorkeuren de SMS berichten uitzetten. Het nadeel is dan wel dat je niet meer op de hoogte bent van onderhoud. Ik zou eens kijken naar de tip van @Augurk. Je kunt in veel telefoontoestellen een "niet storen" functie activeren. Je kunt in de instellingen dan wel bepaalde telefoonnummers uitzonderen. Als deze contacten je bellen, zal je telefoon wel geluid maken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kan het natuurlijk ook in jouw 'systeem' wijzigen.😉 Bijv. door het geluid op stil te zetten tijdens bepaalde uren. Of je smartphone op vliegtuigstand.
Hoi, de gevraagde gegevens zijn aangepast in mijn profiel.
Snap ik, maar wil wel bereikbaar blijven in geval van calamiteiten.
Ook dat is in sommige telefoons in te stellen.
Ik ben 's nachts, telefoon op stil, alleen bereikbaar voor mijn favorieten. En die is dan weer gevuld met familieleden.
Mooi makkelijk.
Klopt, zo heb ik mijn telefoon ook ingesteld, echter, bepaalde instanties zoals hulpdiensten bellen met een anoniem nummer. Ik spreek uit eigen ervaring.
Goedemorgen @EricE1, we kunnen in je contactvoorkeuren de SMS berichten uitzetten. Het nadeel is dan wel dat je niet meer op de hoogte bent van onderhoud. Ik zou eens kijken naar de tip van @Augurk. Je kunt in veel telefoontoestellen een "niet storen" functie activeren. Je kunt in de instellingen dan wel bepaalde telefoonnummers uitzonderen. Als deze contacten je bellen, zal je telefoon wel geluid maken.
Hallo Marco,
je mag de SMS berichten uitzetten.
Bijdeze de bevestiging dat SMS is uitgeschakeld @EricE1.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.