Vraag
Reacties
Oplossing
EricE1
Level 2

SMS omtrent retourneren hardware wordt midden in de nacht verstuurd

Ik heb een wijziging in mijn abonnement doorgevoerd en krijg nu midden in de nacht een sms hoe ik de oude apparatuur ter moet sturen. 
Her tijdstip van de sms is niet bepaald handig. 
Mijn verzoek is om dit tijdstip in jullie systemen te wijzigen 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @EricE1, we kunnen in je contactvoorkeuren de SMS berichten uitzetten. Het nadeel is dan wel dat je niet meer op de hoogte bent van onderhoud. Ik zou eens kijken naar de tip van @Augurk. Je kunt in veel telefoontoestellen een "niet storen" functie activeren. Je kunt in de instellingen dan wel bepaalde telefoonnummers uitzonderen. Als deze contacten je bellen, zal je telefoon wel geluid maken.

Bekijk in context

Ga naar reactie
9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
HaJee83
Level 11

Je kan het natuurlijk ook in jouw 'systeem' wijzigen.😉 Bijv. door het geluid op stil te zetten tijdens bepaalde uren. Of je smartphone op vliegtuigstand.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Hey @EricE1 Dat is inderdaad geen geschikt tijdstip om berichten te versturen. Zou je voor mij je postcode en huisnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik kijken hoe de voorkeuren bij ons ingesteld staan.

0 Kudos
EricE1
Level 2
Topicstarter

Hoi, de gevraagde gegevens zijn aangepast in mijn profiel. 

0 Kudos
EricE1
Level 2
Topicstarter

Snap ik, maar wil wel bereikbaar blijven in geval van calamiteiten. 

0 Kudos
Augurk
Level 4

Ook dat is in sommige telefoons in te stellen.

Ik ben 's nachts, telefoon op stil, alleen bereikbaar voor mijn favorieten. En die is dan weer gevuld met familieleden.

Mooi makkelijk.

EricE1
Level 2
Topicstarter

Klopt, zo heb ik mijn telefoon ook ingesteld, echter, bepaalde instanties zoals hulpdiensten bellen met een anoniem nummer. Ik spreek uit eigen ervaring. 

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @EricE1, we kunnen in je contactvoorkeuren de SMS berichten uitzetten. Het nadeel is dan wel dat je niet meer op de hoogte bent van onderhoud. Ik zou eens kijken naar de tip van @Augurk. Je kunt in veel telefoontoestellen een "niet storen" functie activeren. Je kunt in de instellingen dan wel bepaalde telefoonnummers uitzonderen. Als deze contacten je bellen, zal je telefoon wel geluid maken.

Ga naar reactie
EricE1
Level 2
Topicstarter

Hallo Marco,

je mag de SMS berichten uitzetten.

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Bijdeze de bevestiging dat SMS is uitgeschakeld @EricE1.