1
Vraag
2
Reacties
PNiessink4631

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oud modem Ubee EVW3200

Het modem hapert steeds vaker, vooral met bellen. Moet dan weer gereset worden.

Kan deze vervangen worden?

Splitter is een UMU-01

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @PNiessink4631, goed dat je het hier aankaart. Ik was stiekem al even aan het meelezen en ik zie dat er inderdaad nieuwe materialen nodig zijn. Ik stuur je een nieuwe splitter op met daarbij 2 kabels om het modem en de tv mee aan te sluiten. Mocht dit geen oplossing bieden dan kunnen we kijken naar het vervangen van jouw modem. De materialen heb je binnen 2-3 dagen in huis. Laat je weten hoe het gaat? 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Verwijderd account
Niet van toepassing

Dag @PNiessink4631 ,

Kan je een foto maken van het AOP?Ik vermoed dat je een DIO-01 hebt.

De ubee is nog wel een redelijk goed modem, ik zou eerst de aansluitmaterialen vervangen.Als het dan nog niet goed werkt, kan je altijd alsnog over naar een Connectbox.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2178Oplossingen
  • 15499Likes

Ofwel een DIO-01 of een TRAS-1000, de laatste is iets ouder.

 

De downstream/upstream-gegevens komen ook goed van pas.

PNiessink4631
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

UMU01.jpg

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @PNiessink4631, goed dat je het hier aankaart. Ik was stiekem al even aan het meelezen en ik zie dat er inderdaad nieuwe materialen nodig zijn. Ik stuur je een nieuwe splitter op met daarbij 2 kabels om het modem en de tv mee aan te sluiten. Mocht dit geen oplossing bieden dan kunnen we kijken naar het vervangen van jouw modem. De materialen heb je binnen 2-3 dagen in huis. Laat je weten hoe het gaat? 

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Lotte , De TV kabel is up to date, alleen de modemkabel en de splitter (en evt het AOP)moeten vervangen worden.Maar maakt niet uit, die ook vervangen kan geen kwaad.

 

PNiessink4631
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Lotte,

nog niets ontvangen!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@PNiessink4631 oeps, een foutje. Ik denk dat er ergens iets niet goed is gegaan. 

We gaan het oplossen, de beloofde materialen komen alsnog jouw kant op. Laat je het resultaat weten? Dankje! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo