Opzeggen volop bellen

Wij willen ons abonnement op Volop Bellen opzeggen.

Graag bevestiging per e-mail.

Ruiter073
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Hi @Ruiter073! Als je volop bellen niet meer gebruikt, dan is het natuurlijk zonde om er voor te blijven betalen. 
Ik heb het voor je opgezegd per 24 maart 2021. Je krijgt hiervan nog een bevestiging. 

Daarnaast is het inderdaad sneller geregeld als je bijvoorbeeld telefonisch contact opneemt, aangezien het soms even duurt voordat wij toekomen aan het topic. Maar bij deze is het geregeld! ๐Ÿ™‚ 

Bekijk in context

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 222Reacties
  • 13Oplossingen
  • 16Likes
7 Reacties 7

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 39873Reacties
  • 2225Oplossingen
  • 8236Likes

Raar dat ik moet bellen en andere klanten hier geholpen zijn middels dit kanaal. Dat bellen duurde me in december wegens modemproblemen al veel te lang. Begrijp niet waarom ik hier tig berichten lees met directe actie en dat ik zou moeten bellen. Baal ervan dat ik het ooit heb afgesloten....

Ruiter073
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

"Begrijp niet waarom ik hier tig berichten lees met directe actie"

Dat is meestal de volgende dag op dit forum.

Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 39873Reacties
  • 2225Oplossingen
  • 8236Likes

Het is waar dat moderators dit kunnen doen, maar gezien de drukte en bezetting kan het zomaar 3 tot 4 dagen duren voor een moderator aan uw topic toe komt. De opzegging gaat door de opzegtermijn van 1 maand dan ook later in. 

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16285Reacties
  • 1292Oplossingen
  • 2749Likes

Service kanalen:

- Telefonisch via 0900-1884

- Chat via www.ziggo.nl/contact

- Contactformulier onderaan www.ziggo.nl/contact

- Facebook via www.facebook.com/ZiggoCompany

- Facebook Messenger via www.ziggo.nl/messenger


Ronihd
Super Expert
Super Expert
  • 6368Reacties
  • 215Oplossingen
  • 1653Likes

Dat lukt helaas, niet in mijn Ziggo, maar als u de helpdesk morgen belt wordt volop bellen per 24 maart beรซindigd. 

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16285Reacties
  • 1292Oplossingen
  • 2749Likes

Hi @Ruiter073! Als je volop bellen niet meer gebruikt, dan is het natuurlijk zonde om er voor te blijven betalen. 
Ik heb het voor je opgezegd per 24 maart 2021. Je krijgt hiervan nog een bevestiging. 

Daarnaast is het inderdaad sneller geregeld als je bijvoorbeeld telefonisch contact opneemt, aangezien het soms even duurt voordat wij toekomen aan het topic. Maar bij deze is het geregeld! ๐Ÿ™‚ 

Bekijk in context

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 222Reacties
  • 13Oplossingen
  • 16Likes

Uitgelicht topic