Ruiter073

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen volop bellen

Wij willen ons abonnement op Volop Bellen opzeggen.

Graag bevestiging per e-mail.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Ruiter073! Als je volop bellen niet meer gebruikt, dan is het natuurlijk zonde om er voor te blijven betalen. 
Ik heb het voor je opgezegd per 24 maart 2021. Je krijgt hiervan nog een bevestiging. 

Daarnaast is het inderdaad sneller geregeld als je bijvoorbeeld telefonisch contact opneemt, aangezien het soms even duurt voordat wij toekomen aan het topic. Maar bij deze is het geregeld! 🙂 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jan F.

Level 20
  • 17044Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Dat lukt helaas, niet in mijn Ziggo, maar als u de helpdesk morgen belt wordt volop bellen per 24 maart beëindigd. 

Ruiter073
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Raar dat ik moet bellen en andere klanten hier geholpen zijn middels dit kanaal. Dat bellen duurde me in december wegens modemproblemen al veel te lang. Begrijp niet waarom ik hier tig berichten lees met directe actie en dat ik zou moeten bellen. Baal ervan dat ik het ooit heb afgesloten....

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

"Begrijp niet waarom ik hier tig berichten lees met directe actie"

Dat is meestal de volgende dag op dit forum.

Jan F.

Level 20
  • 17044Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Het is waar dat moderators dit kunnen doen, maar gezien de drukte en bezetting kan het zomaar 3 tot 4 dagen duren voor een moderator aan uw topic toe komt. De opzegging gaat door de opzegtermijn van 1 maand dan ook later in. 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8178Posts
  • 311Oplossingen
  • 3206Likes

Service kanalen:

- Telefonisch via 0900-1884

- Chat via www.ziggo.nl/contact

- Contactformulier onderaan www.ziggo.nl/contact

- Facebook via www.facebook.com/ZiggoCompany

- Facebook Messenger via www.ziggo.nl/messenger


Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Ruiter073! Als je volop bellen niet meer gebruikt, dan is het natuurlijk zonde om er voor te blijven betalen. 
Ik heb het voor je opgezegd per 24 maart 2021. Je krijgt hiervan nog een bevestiging. 

Daarnaast is het inderdaad sneller geregeld als je bijvoorbeeld telefonisch contact opneemt, aangezien het soms even duurt voordat wij toekomen aan het topic. Maar bij deze is het geregeld! 🙂 

Uitgelicht topic