cvhal59

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Opzeggen vaste telefoon uit ons abonnement

Beste support,

 

Vast bellen is overbodig geworden; de vaste toestellen zijn verwijderd.  Zou iemand vast bellen kunnen uitschakelen in ons abonnement ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8048Posts
  • 2390Oplossingen
  • 3921Likes

Hi @cvhal59

Als alle vaste toestellen in huis zijn verwijderd, dan is het zonde om de vaste telefoonlijn in je pakket te behouden. We kunnen dit voor je aanpassen. Ik heb je abonnement erbij gepakt en zie dat je momenteel Internet Max. bellen + TV Complete met een Mediabox XL bij ons afneemt voor € 81,50 per maand. 

Wanneer ik het pakket aanpas naar hetzelfde pakket, maar dan zonder telefonie kom je uit op € 78,- per maand. Indien gewenst kan ik het pakket ook aanpassen naar de variant zonder telefonie, maar dan i.c.m een Mediabox Next of Next Mini. De prijs blijft dan ook € 78,- per maand. Ik wilde je hier nog wel op de hoogte van stellen voordat ik de aanpassing zou doorvoeren. Laat je mij weten wat je graag wilt? 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8048Posts
  • 2390Oplossingen
  • 3921Likes

Hi @cvhal59

Als alle vaste toestellen in huis zijn verwijderd, dan is het zonde om de vaste telefoonlijn in je pakket te behouden. We kunnen dit voor je aanpassen. Ik heb je abonnement erbij gepakt en zie dat je momenteel Internet Max. bellen + TV Complete met een Mediabox XL bij ons afneemt voor € 81,50 per maand. 

Wanneer ik het pakket aanpas naar hetzelfde pakket, maar dan zonder telefonie kom je uit op € 78,- per maand. Indien gewenst kan ik het pakket ook aanpassen naar de variant zonder telefonie, maar dan i.c.m een Mediabox Next of Next Mini. De prijs blijft dan ook € 78,- per maand. Ik wilde je hier nog wel op de hoogte van stellen voordat ik de aanpassing zou doorvoeren. Laat je mij weten wat je graag wilt? 

cvhal59
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Cecilia,

 

Dank je voor je bericht.

Het mag van mijn ook de Media Next worden als de zenders en viaplay niet gewijzigd worden.

 

Fijne dag, Charly

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8048Posts
  • 2390Oplossingen
  • 3921Likes

Dan passen we het pakket aan naar de variant zonder telefonie en i.c.m een Mediabox Next. Dat heeft ook nog eens een extra positief effect op het stroomverbruik 🙂 Ik heb het bij deze voor je in orde gemaakt @cvhal59. Er zal verder niets wijzigen qua extra zenderpakketten. 

cvhal59
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat is fijn om te horen.

Dank je wel Cecilia.

cvhal59
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Cecilia, Gaat het wel goed.
Ik kreeg een mail met onderstaande info.
Volgens mij moet de Mediabox XL retour gestuurd worden en niet het modem.

 

Type apparaat

Serienummer

Moet apparaat retour?

Toelichting

Ziggo Mediabox XL

2180207104

Nee

U houdt de mediabox of levert hem in bij de milieustraat.

Modem

DDAP620122C9

Ja

U kunt het modem terugsturen in de verzenddoos van het nieuwe modem.

cvhal59
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Sorry Cecilia, Ik lees niet goed.

Vergeet mijn laatste bericht maar.

Fijne dag, Charly

hadeha

Level 10
  • 429Posts
  • 10Oplossingen
  • 72Likes

als het goed krijg je gelijk een nieuw modem die geschikt is voor de next 

 

Uitgelicht topic