tprinsen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen Volop Bellen

Beste,

 

Aangezien ik nauwelijks nog gebruik maak van mijn vaste lijn om te bellen, zou ik grag de dienst  "Volop Bellen " uitzetten.

Kunt u dit voor mij in gang zetten?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @tprinsen
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je graag bij het opzeggen van Volop bellen. Bij deze wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor je heb stopgezet per 9 juni 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houdt er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt met de vaste lijn. Voor een overzicht van onze tarieven voor bellen raad ik je aan om hier een kijkje te nemen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox is 24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken.
Op onderstaande pagina naar beneden scrollen:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @tprinsen
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je graag bij het opzeggen van Volop bellen. Bij deze wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor je heb stopgezet per 9 juni 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houdt er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt met de vaste lijn. Voor een overzicht van onze tarieven voor bellen raad ik je aan om hier een kijkje te nemen.

Uitgelicht topic