Michel Godvliet

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen Volop Bellen

Ik heb Volop Bellen. Ik denk dat dat niet meer rendabel is. Ik wil Volop Bellen opzeggen. Kunt u dit voor mij regelen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Michel Godvliet, welkom hier!

Zeker kan ik Volop Bellen voor je stopzetten. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Na de opzegdatum ga je dus betalen voor het verbruik wat je pleegt. Een overzicht van alle tarieven voor het bellen vind je op deze pagina. Mocht in de toekomst toch blijken dat het voordeliger is om Volop Bellen weer te gebruiken, dan kunnen we dit altijd opnieuw voor je activeren. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Michel Godvliet, welkom hier!

Zeker kan ik Volop Bellen voor je stopzetten. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Na de opzegdatum ga je dus betalen voor het verbruik wat je pleegt. Een overzicht van alle tarieven voor het bellen vind je op deze pagina. Mocht in de toekomst toch blijken dat het voordeliger is om Volop Bellen weer te gebruiken, dan kunnen we dit altijd opnieuw voor je activeren. 

Uitgelicht topic