Vraag
Reacties
Oplossing
Z-leen
Level 2

Optie anoniem bellen vaste telefoon uitzetten

Sinds wijziging van Ziggo zenderpakket wordt ons Ziggo telefoonnummer als anoniem doorgegeven.  Derhalve al veel gesprekken niet kunnen voeren omdat degene die gebeld wordt niet opneemt. Vervelend.

 

Hoe kan ons nummer weer voor anderen zichtbaar gemaakt worden? Kan iemand ons adviseren?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Judith
Community Moderator
Community Moderator

@Z-leen Ik heb het anoniem bellen uitgeschakeld; het is de bedoeling dat dit permanent is. Blijkt het nu toch dat bij het plegen van meerdere telefoontjes het nummer weer anoniem is; laat het ons dan even weten! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dat kan een Ziggo moderator voor je wijzigen of uit laten voeren.

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Z-leen en welkom op onze Ziggo Community! Niet handig natuurlijk dat je nu gesprekken misloopt vanwege het nummer dat niet meer weergegeven wordt. Ik heb het nu voor je gewijzigd, maar in je Mijn Ziggo account kun je, mocht je je bedenken en weer anoniem willen bellen, dit zelf wijzigen. Als je inlogt in je Mijn Ziggo account en je gaat naar Producten > Telefonie dan heb je daar de optie om anoniem bellen in en uit te schakelen. 

0 Kudos
Z-leen
Level 2
Topicstarter

Goedemorgen Judith,

Dank voor jouw advies maar bij in en uitschakelen bij Telefonie is het zichtbaar maken slechts éénmalig  en wij willen het graag weer permanent zichtbaar maken. 

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

@Z-leen Ik heb het anoniem bellen uitgeschakeld; het is de bedoeling dat dit permanent is. Blijkt het nu toch dat bij het plegen van meerdere telefoontjes het nummer weer anoniem is; laat het ons dan even weten! 

Z-leen
Level 2
Topicstarter

Hartelijk dank voor jouw oplossing Judith. Top. Goed (zonnig) weekend gewenst. Groet, Leen

Judith
Community Moderator
Community Moderator

Graag gedaan @Z-leen! Jij ook een heel fijn en zonnig weekend gewenst! 

Z-leen
Level 2
Topicstarter

Goedemorgen Bert, dank voor jouw bericht. Probleem is dankzij Judith verholpen.

Goed weekend en groet, Leen