Sinds wijziging van Ziggo zenderpakket wordt ons Ziggo telefoonnummer als anoniem doorgegeven. Derhalve al veel gesprekken niet kunnen voeren omdat degene die gebeld wordt niet opneemt. Vervelend.
Hoe kan ons nummer weer voor anderen zichtbaar gemaakt worden? Kan iemand ons adviseren?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Z-leen Ik heb het anoniem bellen uitgeschakeld; het is de bedoeling dat dit permanent is. Blijkt het nu toch dat bij het plegen van meerdere telefoontjes het nummer weer anoniem is; laat het ons dan even weten!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat kan een Ziggo moderator voor je wijzigen of uit laten voeren.
Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemorgen @Z-leen en welkom op onze Ziggo Community! Niet handig natuurlijk dat je nu gesprekken misloopt vanwege het nummer dat niet meer weergegeven wordt. Ik heb het nu voor je gewijzigd, maar in je Mijn Ziggo account kun je, mocht je je bedenken en weer anoniem willen bellen, dit zelf wijzigen. Als je inlogt in je Mijn Ziggo account en je gaat naar Producten > Telefonie dan heb je daar de optie om anoniem bellen in en uit te schakelen.
Goedemorgen Judith,
Dank voor jouw advies maar bij in en uitschakelen bij Telefonie is het zichtbaar maken slechts éénmalig en wij willen het graag weer permanent zichtbaar maken.
@Z-leen Ik heb het anoniem bellen uitgeschakeld; het is de bedoeling dat dit permanent is. Blijkt het nu toch dat bij het plegen van meerdere telefoontjes het nummer weer anoniem is; laat het ons dan even weten!
Hartelijk dank voor jouw oplossing Judith. Top. Goed (zonnig) weekend gewenst. Groet, Leen
Graag gedaan @Z-leen! Jij ook een heel fijn en zonnig weekend gewenst!
Goedemorgen Bert, dank voor jouw bericht. Probleem is dankzij Judith verholpen.
Goed weekend en groet, Leen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.