Goedemiddag,
Na installatie van de SmartWifi modem bij mijn ouders is nummerweergave uitgeschakeld. Hoe is dit weer te activeren?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Login op www.mijnziggo.nl en ga naar producten -> Mijn telefonie -> Mijn telefonie beheren en klik op de tekst “Telefonie instellingen” bij de zwarte pijl op onderstaande afbeelding. De tekst is helaas niet herkenbaar als knop.
Op de instellingen pagina: scroll naar beneden en je kan anoniem bellen AAN of UIT zetten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Login op www.mijnziggo.nl en ga naar producten -> Mijn telefonie -> Mijn telefonie beheren en klik op de tekst “Telefonie instellingen” bij de zwarte pijl op onderstaande afbeelding. De tekst is helaas niet herkenbaar als knop.
Op de instellingen pagina: scroll naar beneden en je kan anoniem bellen AAN of UIT zetten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.