1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Corrie4

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerweergave uitgeschakeld sinds nieuw modem

Goedemiddag,

Na installatie van de SmartWifi modem bij mijn  ouders is nummerweergave uitgeschakeld. Hoe is dit weer te activeren?

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karel.

Level 16
  • 2360Posts
  • 290Oplossingen
  • 1630Likes

@Corrie4 

Login op www.mijnziggo.nl en ga naar producten -> Mijn telefonie -> Mijn telefonie beheren en klik op de tekst “Telefonie instellingen” bij de zwarte pijl op onderstaande afbeelding. De tekst is helaas niet herkenbaar als knop.

 

IMG_0697.jpeg

 

Op de instellingen pagina: scroll naar beneden en je kan anoniem bellen AAN of UIT zetten.

IMG_0698.jpeg

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Karel.

Level 16
  • 2360Posts
  • 290Oplossingen
  • 1630Likes

@Corrie4 

Login op www.mijnziggo.nl en ga naar producten -> Mijn telefonie -> Mijn telefonie beheren en klik op de tekst “Telefonie instellingen” bij de zwarte pijl op onderstaande afbeelding. De tekst is helaas niet herkenbaar als knop.

 

IMG_0697.jpeg

 

Op de instellingen pagina: scroll naar beneden en je kan anoniem bellen AAN of UIT zetten.

IMG_0698.jpeg

 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2158Posts
  • 200Oplossingen
  • 1510Likes

Dag @Corrie4, ik wil je welkom heten bij ons op de Community. Hartstikke leuk dat je hier je vraag stelt!

Je hebt al antwoord gekregen van @Karel. zie ik, waarvoor overigens dank!

Kom je hier verder mee?