Vraag
Reacties
Oplossing
Corrie4
Level 1

Nummerweergave uitgeschakeld sinds nieuw modem

Goedemiddag,

Na installatie van de SmartWifi modem bij mijn  ouders is nummerweergave uitgeschakeld. Hoe is dit weer te activeren?

Alvast bedankt!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karel.
Level 17

@Corrie4 

Login op www.mijnziggo.nl en ga naar producten -> Mijn telefonie -> Mijn telefonie beheren en klik op de tekst “Telefonie instellingen” bij de zwarte pijl op onderstaande afbeelding. De tekst is helaas niet herkenbaar als knop.

 

IMG_0697.jpeg

 

Op de instellingen pagina: scroll naar beneden en je kan anoniem bellen AAN of UIT zetten.

IMG_0698.jpeg

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Karel.
Level 17

@Corrie4 

Login op www.mijnziggo.nl en ga naar producten -> Mijn telefonie -> Mijn telefonie beheren en klik op de tekst “Telefonie instellingen” bij de zwarte pijl op onderstaande afbeelding. De tekst is helaas niet herkenbaar als knop.

 

IMG_0697.jpeg

 

Op de instellingen pagina: scroll naar beneden en je kan anoniem bellen AAN of UIT zetten.

IMG_0698.jpeg

 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Dag @Corrie4, ik wil je welkom heten bij ons op de Community. Hartstikke leuk dat je hier je vraag stelt!

Je hebt al antwoord gekregen van @Karel. zie ik, waarvoor overigens dank!

Kom je hier verder mee? 

0 Kudos