Ik zie hier meerdere berichten over het feit dat je vaste nummer met uitgaand bellen niet wordt getoond.
Heb alle instellingen doorlopen maar heb het idee (zoals ik hier ook meerdere malen lees) dat mijn nummerweergave door Ziggo geblokkeerd wordt.
Kan dit weer worden aangezet zodat mijn vaste nummer weer voor de personen die ik bel zichtbaar wordt? Kan in elk geval niet vinden waar ik het zelf zou kunnen aanpassen. Hopelijk weet iemand raadt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @cvanherten393
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Hier weet ik zeker raad mee! De optie 'permanent blokkeren nummerweergave' zorgt ervoor dat jouw telefoonnummer niet zichtbaar is voor de personen die je belt. Door deze optie te verwijderen wordt eveneens jouw nummer ook weer zichtbaar. Dit heb ik dan ook direct voor je in orde gemaakt. Binnen nu en 24 uur is jouw telefoonnummer zichtbaar voor de personen die je belt! 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Stadaard staat dit aan bij Ziggo, ooit uit laten zetten of zelf vroeger uitgezet in Mijn Ziggo?
Dit kan nu niet meer in Mijn Ziggo, maar een Ziggo moderator kan dit wel voor je uitvoeren.
Hi @cvanherten393
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Hier weet ik zeker raad mee! De optie 'permanent blokkeren nummerweergave' zorgt ervoor dat jouw telefoonnummer niet zichtbaar is voor de personen die je belt. Door deze optie te verwijderen wordt eveneens jouw nummer ook weer zichtbaar. Dit heb ik dan ook direct voor je in orde gemaakt. Binnen nu en 24 uur is jouw telefoonnummer zichtbaar voor de personen die je belt! 🙂
Ik wil ook dat mijn eigen telefoonnummer zichtbaar wordt voor de mensen naar wie ik bel. De klantenservice komt er niet uit, ik hang al 30 minuten aan de lijn/ sta in de wacht. HELP!
Hoi @Mirsom,
Dat duurt wel erg lang! Ik heb het zonet voor je aangepast, na 24 uur zal je nummer weer zichtbaar zijn bij uitgaande gesprekken.
Fijn, alvast bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.