1
Vraag
2
Reacties
cvanherten393

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerweergave geblokkeerd door Ziggo?

Ik zie hier meerdere berichten over het feit dat je vaste nummer met uitgaand bellen niet wordt getoond.

Heb alle instellingen doorlopen maar heb het idee (zoals ik hier ook meerdere malen lees) dat mijn nummerweergave door Ziggo geblokkeerd wordt.

Kan dit weer worden aangezet zodat mijn vaste nummer weer voor de personen die ik bel zichtbaar wordt? Kan in elk geval niet vinden waar ik het zelf zou kunnen aanpassen. Hopelijk weet iemand raadt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @cvanherten393
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Hier weet ik zeker raad mee! De optie 'permanent blokkeren nummerweergave' zorgt ervoor dat jouw telefoonnummer niet zichtbaar is voor de personen die je belt. Door deze optie te verwijderen wordt eveneens jouw nummer ook weer zichtbaar. Dit heb ik dan ook direct voor je in orde gemaakt. Binnen nu en 24 uur is jouw telefoonnummer zichtbaar voor de personen die je belt! 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Stadaard staat dit aan bij Ziggo, ooit uit laten zetten of zelf vroeger uitgezet in Mijn Ziggo?

 

Dit kan nu niet meer in Mijn Ziggo, maar een Ziggo moderator kan dit wel voor je uitvoeren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @cvanherten393
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Hier weet ik zeker raad mee! De optie 'permanent blokkeren nummerweergave' zorgt ervoor dat jouw telefoonnummer niet zichtbaar is voor de personen die je belt. Door deze optie te verwijderen wordt eveneens jouw nummer ook weer zichtbaar. Dit heb ik dan ook direct voor je in orde gemaakt. Binnen nu en 24 uur is jouw telefoonnummer zichtbaar voor de personen die je belt! 🙂

Mirsom

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik wil ook dat mijn eigen telefoonnummer zichtbaar wordt voor de mensen naar wie ik bel. De klantenservice komt er niet uit, ik hang al 30 minuten aan de lijn/ sta in de wacht. HELP!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Mirsom

Dat duurt wel erg lang! Ik heb het zonet voor je aangepast, na 24 uur zal je nummer weer zichtbaar zijn bij uitgaande gesprekken. 

Mirsom

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Fijn, alvast bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo