Gisteren is mijn abonnement ingegaan en zou het telfoonnummer geporteerd worden.
Dat is helaas niet het geval. Telefonie werkt wel op lijn 1 maar nog met een tijdelijk nummer.
Internet en TV werken prima.
De klantenservice zegt dat ze niet verder kunnen helpen omdat ze eerst een X aantal dagen moeten wachten om te mogen escaleren. Vreemd want volgens mij gaat er duidelijk iets niet goed.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik krijg zojuist per mail bevestigd dat de portering is uitgevoerd. Getest en het is ook daadwerkelijk het geval.
Toch een kwestie van geduld. Dat heb ik alleen bijzonder weinig 😁
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Bedankt voor je reactie en de tip Bert.
Ik heb mijn profiel aangevuld.
Ik krijg zojuist per mail bevestigd dat de portering is uitgevoerd. Getest en het is ook daadwerkelijk het geval.
Toch een kwestie van geduld. Dat heb ik alleen bijzonder weinig 😁
Hej @Harrynak63! Heel fijn dat het toch allemaal gelukt is met het telefoonnummer! 😄 Fijne dag vandaag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.