Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Harrynak63
Level 4

Nummerportering niet uitgevoerd

Gisteren is mijn abonnement ingegaan en zou het telfoonnummer geporteerd worden.

Dat is helaas niet het geval. Telefonie werkt wel op lijn 1 maar nog met een tijdelijk nummer.

Internet en TV werken prima.

De klantenservice zegt dat ze niet verder kunnen helpen omdat ze eerst een X aantal dagen moeten wachten om te mogen escaleren. Vreemd want volgens mij gaat er duidelijk iets niet goed.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Harrynak63
Level 4
Topicstarter

Ik krijg zojuist per mail bevestigd dat de portering is uitgevoerd. Getest en het is ook daadwerkelijk het geval.

Toch een kwestie van geduld. Dat heb ik alleen bijzonder weinig 😁

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Harrynak63
Level 4
Topicstarter

Bedankt voor je reactie en de tip Bert.

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Harrynak63
Level 4
Topicstarter

Ik krijg zojuist per mail bevestigd dat de portering is uitgevoerd. Getest en het is ook daadwerkelijk het geval.

Toch een kwestie van geduld. Dat heb ik alleen bijzonder weinig 😁

Carlien
Community Moderator
Community Moderator

Hej @Harrynak63! Heel fijn dat het toch allemaal gelukt is met het telefoonnummer! 😄 Fijne dag vandaag! 

0 Kudos