1
Vraag
2
Reacties
Harrynak63

Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Nummerportering niet uitgevoerd

Gisteren is mijn abonnement ingegaan en zou het telfoonnummer geporteerd worden.

Dat is helaas niet het geval. Telefonie werkt wel op lijn 1 maar nog met een tijdelijk nummer.

Internet en TV werken prima.

 

De klantenservice zegt dat ze niet verder kunnen helpen omdat ze eerst een X aantal dagen moeten wachten om te mogen escaleren. Vreemd want volgens mij gaat er duidelijk iets niet goed.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Harrynak63
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Ik krijg zojuist per mail bevestigd dat de portering is uitgevoerd. Getest en het is ook daadwerkelijk het geval.

Toch een kwestie van geduld. Dat heb ik alleen bijzonder weinig 😁

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Harrynak63
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Bedankt voor je reactie en de tip Bert.

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Harrynak63
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Ik krijg zojuist per mail bevestigd dat de portering is uitgevoerd. Getest en het is ook daadwerkelijk het geval.

Toch een kwestie van geduld. Dat heb ik alleen bijzonder weinig 😁

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hej @Harrynak63! Heel fijn dat het toch allemaal gelukt is met het telefoonnummer! 😄 Fijne dag vandaag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo