mijn zakelijke zowel mijn privé telefoon bellen als anoniem. bij mijn weten dat nooit zelf veranderd. het is niet wenselijk als je een bedrijf hebt. de klantendienst weet niet hoe deze weer aangezet kan worden. hebben jullie een idee om dat te niet te doen, zodat het nummer weer blijvend zichtbaar wordt voor zowel privé als zakelijk.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Gré , welkom hier!
Ik begrijp dat je graag een zichtbaar nummer wilt voor degene naar wie je belt. Dan moet Anoniem bellen inderdaad uitgeschakeld worden. Ik help je daar dan ook graag bij.
Heb je al geprobeerd om in Mijn Ziggo onder het kopje Producten, bij Telefonie op Naar bellen te klikken, dan achter je telefoonnummer op "Nu instellen" te selecteren en dan bij het kopje Anoniem bellen het schuifje aan en uit te zetten?
Ik zou je aanraden om eerst het schuifje om te zetten. Dan 24 uur te wachten en dan het schuifje weer om te zetten. Dus:
- Als het schuifje nu op UIT staat, zet je deze aan.
- Na 24 uur zet je het schuifje dan weer op UIT.
Of dus andersom ;-).
Is het dan gelukt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Gré
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Is dit bericht over nummerweergave misschien iets waar u verder mee komt?
Ik vermoed dat alleen een techneut van Ziggo dit voor je kan aanzetten.
Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hey @Gré , welkom hier!
Ik begrijp dat je graag een zichtbaar nummer wilt voor degene naar wie je belt. Dan moet Anoniem bellen inderdaad uitgeschakeld worden. Ik help je daar dan ook graag bij.
Heb je al geprobeerd om in Mijn Ziggo onder het kopje Producten, bij Telefonie op Naar bellen te klikken, dan achter je telefoonnummer op "Nu instellen" te selecteren en dan bij het kopje Anoniem bellen het schuifje aan en uit te zetten?
Ik zou je aanraden om eerst het schuifje om te zetten. Dan 24 uur te wachten en dan het schuifje weer om te zetten. Dus:
- Als het schuifje nu op UIT staat, zet je deze aan.
- Na 24 uur zet je het schuifje dan weer op UIT.
Of dus andersom ;-).
Is het dan gelukt?
@Bert Gek dat ie er bij jou niet tussen staat. Zo zie ik het terug:
@Marije Ik vermoed dat dat nog de verschillen zijn tussen de achterliggende Mijn Ziggo's?
ik denk dat het opgelost is, dank jullie voor de reacties. als het toch blijft terugkomen, dan kom ik ook terug bij jullie. dank en groetjes Gré
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.