1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Gré

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nummer zichtbaar maken voor de personen die ik bel

mijn zakelijke zowel mijn privé telefoon bellen als anoniem. bij mijn weten dat nooit zelf veranderd. het is niet wenselijk als je een bedrijf hebt. de klantendienst weet niet hoe deze weer aangezet kan worden. hebben jullie een idee om dat te niet te doen, zodat het nummer weer blijvend zichtbaar wordt voor zowel privé als zakelijk.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Gré , welkom hier! 

Ik begrijp dat je graag een zichtbaar nummer wilt voor degene naar wie je belt. Dan moet Anoniem bellen inderdaad uitgeschakeld worden. Ik help je daar dan ook graag bij. 

Heb je al geprobeerd om in Mijn Ziggo onder het kopje Producten, bij Telefonie op Naar bellen te klikken, dan achter je telefoonnummer op "Nu instellen" te selecteren en dan bij het kopje Anoniem bellen het schuifje aan en uit te zetten? 

Ik zou je aanraden om eerst het schuifje om te zetten. Dan 24 uur te wachten en dan het schuifje weer om te zetten. Dus: 

- Als het schuifje nu op UIT staat, zet je deze aan. 
- Na 24 uur zet je het schuifje dan weer op UIT.

Of dus andersom ;-). 

Is het dan gelukt?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6620Posts
  • 239Oplossingen
  • 5194Likes

Dag @Gré 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Is dit bericht over nummerweergave misschien iets waar u verder mee komt?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78824Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23553Likes

Ik vermoed dat alleen een techneut van Ziggo dit voor je kan aanzetten.

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Gré , welkom hier! 

Ik begrijp dat je graag een zichtbaar nummer wilt voor degene naar wie je belt. Dan moet Anoniem bellen inderdaad uitgeschakeld worden. Ik help je daar dan ook graag bij. 

Heb je al geprobeerd om in Mijn Ziggo onder het kopje Producten, bij Telefonie op Naar bellen te klikken, dan achter je telefoonnummer op "Nu instellen" te selecteren en dan bij het kopje Anoniem bellen het schuifje aan en uit te zetten? 

Ik zou je aanraden om eerst het schuifje om te zetten. Dan 24 uur te wachten en dan het schuifje weer om te zetten. Dus: 

- Als het schuifje nu op UIT staat, zet je deze aan. 
- Na 24 uur zet je het schuifje dan weer op UIT.

Of dus andersom ;-). 

Is het dan gelukt?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78824Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23553Likes

@Marije Waar is dat schuifje te vinden?

Of zie ik iets over het hoofd?

Bert_0-1690880249370.png

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

@Bert Gek dat ie er bij jou niet tussen staat. Zo zie ik het terug: 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78824Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23553Likes

@Marije Ik vermoed dat dat nog de verschillen zijn tussen de achterliggende Mijn Ziggo's?

Gré
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik denk dat het opgelost is, dank jullie voor de reacties. als het toch blijft terugkomen, dan kom ik ook terug bij jullie. dank en groetjes Gré