Hallo, mijn vrouw vond het wel handig om anoniem te bellen, dus hebben we het uitgezet op de ziggo site, achteraf vond m'n vrouw het toch wel fijn om niet anoniem te bellen, (zucht) maar ik kan niets vinden om het weer uit te zetten zo dat als mijn vrouw mij belt dat ik het huistelefoonnummer kan zien, ik neem geen anonieme telefoongesprekken op, op m'n werk. Alvast bedankt voor de info en hulp.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mogelijk kun je het in Mijn Ziggo weer aanzetten onder Producten => Telefonie - Naar bellen => Nu instellen - naar beneden scrollen tot Anoniem bellen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mogelijk kun je het in Mijn Ziggo weer aanzetten onder Producten => Telefonie - Naar bellen => Nu instellen - naar beneden scrollen tot Anoniem bellen.
@Bert schreef:Mogelijk kun je het in Mijn Ziggo weer aanzetten onder Producten => Telefonie - Naar bellen => Nu instellen - naar beneden scrollen tot Anoniem bellen.
Bij mij staat anoniem bellen al jaren aan maar als ik in mijn Ziggo kijk (app en website) kom ik op een web pagina met slechts de keuze voor “eenmalig anoniem bellen” of “nummer eenmalig zichtbaar maken”. Het is dus kennelijk niet voor iedereen mogelijk om het zelf definitief aan of uit te zetten.
@Karel. Klopt, het is nog niet voor iedereen mogelijk, alleen als je abonnement gekoppeld is aan de nieuwe Mijn Ziggo, uiteindelijk is iedereen dat.
Dank je wel Bert,
heb het uiteindelijk gevonden en heb het weer terug kunnen zetten.
Had er totaal overheen gekeken.
Nu nog ff een goed gesprek met m'n vrouw hebben over instellingen.☺
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.