1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
ruudkamstra

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nummer weergave weer aanzetten

Hallo, mijn vrouw vond het wel handig om anoniem te bellen, dus hebben we het uitgezet op de ziggo site, achteraf vond m'n vrouw het toch wel fijn om niet anoniem te bellen, (zucht) maar ik kan niets vinden om het weer uit te zetten zo dat als mijn vrouw mij belt dat ik het huistelefoonnummer kan zien, ik neem geen anonieme telefoongesprekken op, op m'n werk. Alvast bedankt voor de info en hulp.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79196Posts
  • 5357Oplossingen
  • 23724Likes

Mogelijk kun je het in Mijn Ziggo weer aanzetten onder Producten => Telefonie - Naar bellen => Nu instellen - naar beneden scrollen tot Anoniem bellen.

Bert_0-1694436673476.png

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79196Posts
  • 5357Oplossingen
  • 23724Likes

Mogelijk kun je het in Mijn Ziggo weer aanzetten onder Producten => Telefonie - Naar bellen => Nu instellen - naar beneden scrollen tot Anoniem bellen.

Bert_0-1694436673476.png

Karel.

Level 16
  • 2494Posts
  • 299Oplossingen
  • 1719Likes

@Bert  schreef:

Bert_0-1694436673476.png

Bij mij staat anoniem bellen al jaren aan maar als ik in mijn Ziggo kijk (app en website) kom ik op een web pagina met slechts de keuze voor “eenmalig anoniem bellen” of “nummer eenmalig zichtbaar maken”. Het is dus kennelijk niet voor iedereen mogelijk om het zelf definitief aan of uit te zetten.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79196Posts
  • 5357Oplossingen
  • 23724Likes

@Karel. Klopt, het is nog niet voor iedereen mogelijk, alleen als je abonnement gekoppeld is aan de nieuwe Mijn Ziggo, uiteindelijk is iedereen dat.

ruudkamstra
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dank je wel Bert,

heb het uiteindelijk gevonden en heb het weer terug kunnen zetten.

Had er totaal overheen gekeken.

Nu nog ff een goed gesprek met m'n vrouw hebben over instellingen.☺