Deze week heb ik mijn KPN telefoonnummer over laten zetten naar Ziggo.
Ik krijg bij uitbellen echter geen nummerweergave.
Ik begreep dat dit via een moderator aangezet kan worden
Gaarne jullie hulp.
Bij voorbaat dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Ricor1966
Een warm welkom hier!
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag wilt dat je nummer zichtbaar is voor degenen die jij belt. Op dit moment staat de optie 'permanent blokkeren nummerweergave' actief. Door deze optie te verwijderen wordt het nummer zichtbaar voor de personen die jij belt. Bij deze heb ik de optie laten verwijderen en dit is binnen 24 uur verwerkt 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Hi @Ricor1966
Een warm welkom hier!
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag wilt dat je nummer zichtbaar is voor degenen die jij belt. Op dit moment staat de optie 'permanent blokkeren nummerweergave' actief. Door deze optie te verwijderen wordt het nummer zichtbaar voor de personen die jij belt. Bij deze heb ik de optie laten verwijderen en dit is binnen 24 uur verwerkt 🙂
Hoi Cecilia,
Bedankt voor de snelle oplossing!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.