Na het installeren van mijn nieuwe modem kan ik niet vast bellen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Cedero
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd. Ik zie dat je inmiddels telefonisch bent benaderd, nadat er een monteur was ingepland. Het betrof hier een collectief incident waarbij diverse klanten met een Compal modem niet konden bellen of gebeld konden worden. Goed nieuws! Het probleem is gevonden in een DNS server en deze is herstart. Na validatie bij diverse klanten is gebleken dat het probleem is opgelost. Vanaf nu zou je dan ook weer gebruik moeten kunnen maken van jouw vaste lijn 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke status wordt getoond voor telefonie na inloggen op het modem via 192.168.178.1 en het wachtwoord van acht cijfers (vermeld op het label aan de onderzijde van het modem en het uitschuifbare plastic kaartje)?
Kun je de gegevens van de pagina Geavanceerde instellingen, Hulpmiddelen, Netwerkstatus, tabblad Configuratie plaatsen?
Gekke vraag, maar is je telefoon (dect-set) ook gereset?
Hi @Cedero
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd. Ik zie dat je inmiddels telefonisch bent benaderd, nadat er een monteur was ingepland. Het betrof hier een collectief incident waarbij diverse klanten met een Compal modem niet konden bellen of gebeld konden worden. Goed nieuws! Het probleem is gevonden in een DNS server en deze is herstart. Na validatie bij diverse klanten is gebleken dat het probleem is opgelost. Vanaf nu zou je dan ook weer gebruik moeten kunnen maken van jouw vaste lijn 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.