Mhaast

Level 4
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Na nummerportering exta lijn, is ook hoofdnummer verdwenen.

Zojuist half uur aan de lijn gezeten voor het volgende.

Op mijn Complete aansluiting had ik bij telefonie naast het hoofdnummer ook een extra lijn.

Onlangs heb ik voor de extra lijn een nummerportering uit laten voeren naar een andere provider.

Hiermee zou het hoofdnummer dus onveranderd bij Ziggo blijven.

 

Vanmorgen krijg ik van de andere provider een bevestiging dat het nummer portering voltooid was.

Vervolgens zie ik "mijn Ziggo" dat de gehele telefonie is stopgezet !?!.

Nu ben ik dus op mijn vast nummer niet meer bereikbaar.

Gaarne dit hoofdnummer weer direct terug aan mijn Ziggo account koppelen voordat dir nummer aan iemand anders wordt gegeven.

 

Aanvulling:

Ik had al zo'n onderbuik gevoel dat dit zou gaan gebeuren.

Na de portering aanvraag heb ik vanuit Ziggo een bevestiging gekregen hiervoor, maar aansluitend kreeg ik ook een mail dat met de mededeling dat de volgende diensten zijn beëindigd:

Extra telefoonlijn > Dit klopt, dat was ook de bedoeling.

Ziggo bellen > Dit klopt niet wat het hoofdnummer dient actief te blijven..

 

Ik heb toen contact gehad met de helpdesk, maar volgens hem ging net enkel om de extra lijn, want bij opzeggen telefonie zou het een abonnement wijziging betreffen en dat gaat niet zomaar..

 

Gaarne super spoed, want we zijn nu niet mee bereikbaar op ons hoofdnummer..

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mhaast
Topicstarter
Level 4
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Gister is het in loop van de dag allemaal weer recht getrokken!

We zijn weer bereikbaar onder ons hoofdnummer
In Mijn Ziggo stond alleen nog het tijdelijke koppelnummer, vanmorgen was ook dit weer gecorrigeerd in juiste nummer.
Gelukkig is na de nodige contacten met Ziggo alles weer zoals het hoort.
@Bert 
Ik snap wat je bedoelt, echter heb ik met portering van nummers al eens eerder ellende gehad. Hier was (niet bij Ziggo) destijds een vergelijkbare fout gemaakt, alleen betrof het toen een zakelijknummer.
Toen hebben we bijna 1,5 maand zonder zakelijke telefoon gezeten. Vandaar dat ik hier redelijk fel boven op zat.

Maar het is allemaal weer opgelost..

Bekijk in context

4 Reacties 4
Mhaast
Topicstarter
Level 4
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Vanavond wederom contact gehad .

Als het goed is kunnen ze het hoofdnummer weer terug koppelen aan mijn account..

Maar, dat kan tot 3 werkdagen duren....!?!?!

Binnen no-time hebben ze mijn telefonie stopgezet, maar deze fout herstellen duurt dan tot tot 3 werkdagen.

Dus ben ik nog maximaal 3 werkdagen niet bereikbaar op het vaste nummer..

 

Ziggo doe iets niet goed ik ik mag 3 dagen wachten..

Hopelijk krijg ik wel mijn eigen nummer terug..?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Vermoedelijk alleen door te wachten als dat het antwoord van Ziggo was.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

 
Mhaast
Topicstarter
Level 4
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Gister is het in loop van de dag allemaal weer recht getrokken!

We zijn weer bereikbaar onder ons hoofdnummer
In Mijn Ziggo stond alleen nog het tijdelijke koppelnummer, vanmorgen was ook dit weer gecorrigeerd in juiste nummer.
Gelukkig is na de nodige contacten met Ziggo alles weer zoals het hoort.
@Bert 
Ik snap wat je bedoelt, echter heb ik met portering van nummers al eens eerder ellende gehad. Hier was (niet bij Ziggo) destijds een vergelijkbare fout gemaakt, alleen betrof het toen een zakelijknummer.
Toen hebben we bijna 1,5 maand zonder zakelijke telefoon gezeten. Vandaar dat ik hier redelijk fel boven op zat.

Maar het is allemaal weer opgelost..

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@Mhaast Oef! Wat een toestand! Heel erg zuur dat er A wordt gezegd en B wordt gedaan. Dat je hier niet over te spreken bent, lijkt me meer dan logisch. Gelukkig zijn de problemen relatief snel opgelost, al is elke seconde dat je niet bereikbaar bent er 1 teveel. Sorry voor de overlast! Als er nog iets is, deel het dan vooral. We zijn er voor je. 

Uitgelicht topic