Zojuist half uur aan de lijn gezeten voor het volgende.
Op mijn Complete aansluiting had ik bij telefonie naast het hoofdnummer ook een extra lijn.
Onlangs heb ik voor de extra lijn een nummerportering uit laten voeren naar een andere provider.
Hiermee zou het hoofdnummer dus onveranderd bij Ziggo blijven.
Vanmorgen krijg ik van de andere provider een bevestiging dat het nummer portering voltooid was.
Vervolgens zie ik "mijn Ziggo" dat de gehele telefonie is stopgezet !?!.
Nu ben ik dus op mijn vast nummer niet meer bereikbaar.
Gaarne dit hoofdnummer weer direct terug aan mijn Ziggo account koppelen voordat dir nummer aan iemand anders wordt gegeven.
Aanvulling:
Ik had al zo'n onderbuik gevoel dat dit zou gaan gebeuren.
Na de portering aanvraag heb ik vanuit Ziggo een bevestiging gekregen hiervoor, maar aansluitend kreeg ik ook een mail dat met de mededeling dat de volgende diensten zijn beëindigd:
Extra telefoonlijn > Dit klopt, dat was ook de bedoeling.
Ziggo bellen > Dit klopt niet wat het hoofdnummer dient actief te blijven..
Ik heb toen contact gehad met de helpdesk, maar volgens hem ging net enkel om de extra lijn, want bij opzeggen telefonie zou het een abonnement wijziging betreffen en dat gaat niet zomaar..
Gaarne super spoed, want we zijn nu niet mee bereikbaar op ons hoofdnummer..