Vraag
Reacties
Oplossing
ChrisVrolijk
Level 1

Mogelijkheden VOIP telefonie bij Ziggo (Zoiper)

Goedendag,
Ik wil graag met de android app Zoiper mijn ZIGGO telefoonnummer toevoegen op mijn mobiele telefoon.
Ik hoef geen telefoon of een ander apparaat thuis te hebben. Ik zit met mijn internet bij XS4ALL / KPN en daar mag je maar 1 toestel registeren op je VOIP en kan je alleen bellen of gebeld worden als je met KPN verbonden bent. Waar ik naar op zoek ben is om 4 mobiele telefoons met een VOIP applicatie te verbinden met mijn eigen telefoonnummer. Kan en mag dit bij ZIGGO?

Kan en mag dit?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Dit is alleen mogelijk bij Hosted VoIP van Zakelijk Internet Pro. In andere gevallen kan alleen gebeld worden via de eMTA van een kabelmodem. Met een FRITZ!Box 6660/6690 kun je binnenshuis (via Wi-Fi) wel bellen met mobiele telefoons, d.m.v. FRITZ!App Fon, mogelijk ook via 4G/5G met een VPN-tunnel naar de FRITZ!Box, maar dat wordt wat complex.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Dit is alleen mogelijk bij Hosted VoIP van Zakelijk Internet Pro. In andere gevallen kan alleen gebeld worden via de eMTA van een kabelmodem. Met een FRITZ!Box 6660/6690 kun je binnenshuis (via Wi-Fi) wel bellen met mobiele telefoons, d.m.v. FRITZ!App Fon, mogelijk ook via 4G/5G met een VPN-tunnel naar de FRITZ!Box, maar dat wordt wat complex.