1
Vraag
2
Reacties
Mark L

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel klantnummer

Het klantnummer dat in de bevestigingsmail van ziggo mobiel staat is hetzelfde klantnummer als dat van alles in 1. Het is daarom niet mogelijk om een nieuwe account aan te maken voor mobiel.
Ziggo heeft het abonnementsgeld ook nog niet afgeschreven waardoor ik niet kan kijken of daar een ander klantnummer staat.
Hoe kan ik nu een account aanmaken voor ziggo mobiel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Eddy

Level 13
  • 848Posts
  • 162Oplossingen
  • 90Likes
Hallo Mark L

Je moet ook niet inloggen met je klant nummer, maar met de mijn ziggo login die daar bij hoort. Eenmaal ingelogd heb je dan daar een rubriek mobiel waar je alles vindt over je mobiel.
Met diezelfde login krijg je ook de Ziggo verbruiksapp aan de praat.

Gr Eddy

Bekijk in context

4 Reacties 4
Eddy

Level 13
  • 848Posts
  • 162Oplossingen
  • 90Likes
Hallo Mark L

Mobiel kan gewoon ondergebracht worden in je gewone abonnement. Ik krijg de indruk dat dit bij Ziggo tegenwoordig standaard procedure is.
In dat geval hoef je geen Mijn Ziggo account aan te maken voor mobiel.
Alles over je mobiele abonnement is enkele dagen na de inwerkingtreding van het abonnement te zien in je reeds bestaande Mijn Ziggo.

Ook de ziggo vebruiksapp krijg je met die login aan de praat
Mark L
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie.
Ik ben sinds vandaag aangemeld op het ziggo mobiele netwerk maar helaas kan ik met het klantnummer nog niet inloggen op de app. Krijg hier nog steeds dezelfde melding
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Het kost vaak een paar dagen om de administratieve systemen bij te werken. Trek bij Ziggo (1200) aan de bel als het over 72 uur nog niet werkt.
Eddy

Level 13
  • 848Posts
  • 162Oplossingen
  • 90Likes
Hallo Mark L

Je moet ook niet inloggen met je klant nummer, maar met de mijn ziggo login die daar bij hoort. Eenmaal ingelogd heb je dan daar een rubriek mobiel waar je alles vindt over je mobiel.
Met diezelfde login krijg je ook de Ziggo verbruiksapp aan de praat.

Gr Eddy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo