Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Kun je een telefoon aansluiten op de wifibooster? Ik heb zo'n rechthoekig blokje met van die lichtjes op de rand en een stekker aansluiting bovenop. Onderaan heeft ie een klassieke telefoonkabel verbinding zag ik. Kan ik daar een vaste telefoon op aansluiten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Telefonie van Ziggo is alleen bruikbaar op het modem. De aansluitingen op de powerline-adapters zijn ethernet (RJ45), niet POTS (RJ11) c.q. geen 'klassieke telefoonkabel verbinding'.
Telefonie van Ziggo is alleen bruikbaar op het modem. De aansluitingen op de powerline-adapters zijn ethernet (RJ45), niet POTS (RJ11) c.q. geen 'klassieke telefoonkabel verbinding'.
Dank voor je uitleg. Goed weekend.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.