Ronihd,
Mijn aanmeldprocedure voor mijn Fritzbox 6690 is een drama. Eerst werkte mijn 2-trapsverificatie in de APP niet (via web wel) en werd het modem er handmatig ingehangen. Dit werkte tot een reboot.
Toen begon een heel circus wat al bijna 1 week duurt. De APP werkt nu wel met 2-traps, maar bij het modem aanmelden heb ik nu een foutmelding. En het registreren van mijn moden lukt ook handmatig niet omdat ze mijn ARRIS modem niet uitgemeld krijgen. Volgens mij zou mijn fritzbox ernaast komen, zodat zij - in storinggevallen - terug kunnen vallen op hun modem...??//..
Maar het lijkt erop dat mijn ticket niet op de juiste plaats ligt. Ik kan alleen via Chat & APP communiceren en niet altijd weet iemand van het feit dat je een eigen modem kunt gebruiken.
Ook de terugkoppeling loopt stroef met weinig terugkoppelen. zij komen bij mij terug als er voortgang is of dat er iets te melden is.... grrrrrr
Zo moeilijk is het niet om een modem in het net te zetten; Mac-adressen in de tabel toevoegen en gegevens mbt telefonie doorgeven, klaar!
Ik geef ze tot dinsdag de tijd, anders ik rigoureus stappen nemen, evt. einde ziggo-abonnement.