Het is me gelukt om een 'mijn ziggo mobiel' account aan te maken. Hier onder de uitleg:
Een nieuw account aanmaken gebeurt via https://www.ziggo.nl/mijn/registreren/stap1/.
In de e-mail met de 'bevestiging verzending' staat onderaan in de E-mail een 7-cijferig klantnummer dat met een 8 begint. (Dit is dus een ander klantnummer dan die voor tv/internet!)
Met dit klantnummer en uw postcode en huisnummer kunt u opnieuw een account registreren. Hier zal u een aantal dingen gevraagd worden.
Gebruikersnaam: (Een gebruikersnaam naar eigen keuze, mits beschikbaar)
Wachtwoord: (Een wachtwoord naar eigen keuze met minimaal 1 hoofdletter, kleine letter en 1 cijfer)
Wachtwoord herhalen: (Hetzelfde wachtwoord dat u hierboven heeft ingevuld)
Geheime vraag: (U krijgt een lijst te zien met een aantal vragen hier moet u een keuze uit maken)
Geheim antwoord: (Het antwoord op de geselecteerde vraag)
Geboortedatum: (Dit kunt u controleren en waar nodig corrigeren)
E-mailadres (Deze staat vaak standaard ingevuld, graag controleren en waar nodig corrigeren)
Mobiel nummer: (optioneel, dit word gebruikt voor het opvragen van uw gebruikersnaam of wachtwoord)
Als u hiermee klaar bent drukt u onderaan de pagina op volgende. U krijgt dan het bericht dat er een bevestiging per e-mail is verstuurd naar het opgegeven e-mail adres. In deze e-mail staat een link waarmee u het account kunt activeren, zodra dit gedaan is kunt u direct inloggen.
Deze login gegevens gebruikt u tevens voor het inloggen in de nieuwe Ziggo verbruiksapp.